اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

بهره مندی ۱۱۱۰۸ نفر در ۱۹ روستا از آب شرب پایدار

بهره مندی ۱۱۱۰۸ نفر در ۱۹ روستا از آب شرب پایدار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر آبفای سمیرم از آغاز طرح جهاد آبرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرایی شد این عملیات ۱۱۱۰۸ نفر در ۱۹ روستا از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.
مجید صابری با بیان این که جهاد آبرسانی در شهرستان سمیرم در قالب طرح جهاد آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در ۳۱ استان کشور با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این عملیات در شهرستان سمیرم از اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز و تا کنون در حدود ۴۲۰۰ متر حفاری و ۲۲۰۰ متر لوله گذاری انجام شده است.
وی اضافه کرد: طرح جهاد آبرسانی هم اکنون در سه محور گردنه بیژن به سمت روستاهای سرباز و نورآباد، محور تل محمد به سمت روستاهای شاملو، ماچان لو و قاسم لو و محور چشمه شهید به سمت روستای کردان در حال انجام است.
مدیر آبفای سمیرم خاطرنشان کرد: این عملیات در شهرستان سمیرم با ۱۲۹ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث ۱۵ باب مخزن با ظرفیت ۵۵۰۰ متر مکعب ، دو ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز سه حلقه چاه اجرایی می شود.
صابری در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان سمیرم ۱۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفای این شهرستان قرار دارند که آبرسانی به ۱۹ روستا به صورت سیار انجام می شود و با تحقق طرح جهاد آبرسانی، به آب شرب پایدار متصل خواهند شد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x