اجتماعی استان اصفهان بهداشت تهران جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حوادث سیاسی شرق غرب فرهنگ و هنر کرمان مرکزی ورزشی

هیچ مدیری بدون مخالف نیست

عزیزیان ریاست کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست وهیچ مدیری هم بدون مخالف نیست .

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز: عزیزیان ریاست کمیته مچ اندازی کشور اعلام کرد در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ تعداد ۳۰۰ نفر از ۲۴استان در مسابقات کشوری مچ اندازی به میزبانی #نیشابور شرکت کردند .این در حالی است که در مسابقات کشوری قبل که در شهر #شهرکرد برگزار گردید تعداد نفرات به بیش از ۳۶۰نفر می‌رسید به نظر می رسدتحریم مسابقات توسط قهرمانان داوران و مربیان این رشته در تعداد نفرات شرکت کننده بی تاثیر نبوده است.لازم به ذکر است عزیزیان یکی از مدیران بی حاشیه و با تجربه در حوزه ورزش بدنسازی و پرورش اندام است وی حدود ۱۵ سال به عنوان ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری و مدتی هم به عنوان ریاست اداره کل ورزش و جوانان این استان مشغول به فعالیت بوده است.

عزیزیان درپاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون حواشی اخیر رشته مچ اندازی و درخواست مطالبات #ورزشکاران این رشته گفت:این افراد به سه دسته تقسیم می شوند اول که خواسته آنها فدراسیون شدن رشته مچ اندازی است و بنده با درخواست آنها کاملاً موافقم ولی انجام این کار نیازمند یک فرایند اداری با همکاری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در وزارت ورزش و جوانان است .دسته دوم شامل مربیان داوران و #قهرمانانی است که ایرادات فنی و تخصصی این رشته را بیان می کند و تمامی آن ها از دوستان خوبه ما هستند و بنده از پیشنهادات آنها استقبال می کنم. اما دسته سوم افرادی که با نیت خصومت شخصی با دیگران کمیته مچ اندازی را هدف صحبت های زشت و الفاظ رکیک خود در فضای مجازی قرار میدهند. اسم این افراد ورزشکار نیست فرهنگ ورزش و ورزشکار تعریف مشخصی دارد و همینطور رفتار مشخص. حتی در مورد مطالبات و خواسته های به حق ورزشکاران هم نباید اجازه دهیم افرادی شخصیت اجتماعی این ورزش و ورزشکاران آن را با گفتن الفاظ رکیک و پخش آن در فضای مجازی زیر سوال ببرند

….در آخر از تمامی ورزشکاران مربیان داوران رشته مچ اندازی خواستارم با اتحاد و همدلی خود کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را یاری کنند.

#پایگاه_خبری_احوال_نیوز #سلام_ورزش #مچ_اندازی #وزارت_ورزش_و_جوانان #مهدی_وزیری_خبرنگار

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x