اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

اعزام مددجویان اصفهانی به اردوهای تابستانی

اعزام مددجویان اصفهانی به اردوهای تابستانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۶۰۰ نفر از مددجویان اصفهانی تا پایان تابستان امسال به زیارت مشهد المقدس و زیارت حضرت معصومه(ع) اعزام می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آرش محمدحسینیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی مددجویان، بیان داشت: تا پایان تابستان ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت با هدف تقویت روحیه معنوی، به سفرهای زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
محمدحسینیان با بیان اینکه اعزام افراد براساس رده سنی – تحصیلی صورت می گیرد، ادامه داد: تاکنون ۲۰۰ نفر از مددجویان برای زیارت حضرت معصومه (س) به شهر قم و ۲۸۰ نفر به مشهد الرضا(ع) اعزام شده اند.
وی اعزام مابقی مددجویان در برنامه تابستان امسال را در تاریخ ۲۶ شهریورماه بمدت ۴ روز اعلام کرد و افزود: در بین افراد اعزام شده، ۱۶۰ نفر از فرزندان پسر و بقیه دختران مددجوی تحت حمایت بوده اند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، ایجاد فرصت برای مشارکت مردم در امور خیر و احسان را از وظایف این نهاد در تقویت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان مطرح کرد و گفت: “طرح شوق زیارت” از جمله برنامه هایی است که با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران مناطق و محلات، ظرفیتی برای اعزام زیارت اولی ها، مددجویان و افراد نیازمند همان محلات را فراهم می آورد.

انتهای پیام/*


نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x