اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

شهیدان “رجایی” و “باهنر” نمونه های بارزی از خادمان صدیق و امین مردم بودند

شهیدان “رجایی” و “باهنر” نمونه های بارزی از خادمان صدیق و امین مردم بودند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان در پیامی با گرامیداشت هفته دولت، از شهیدان “رجایی” و “باهنر” به عنوان نمونه های بارز خادمان صدیق و امین مردم یاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار” محمدرضا میرحیدری” که به مناسبت هفته دولت صادر شده آمده است:

« هشتم شهریور ماه در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران یک روز ماندگار است چرا که مردم ایران در این روز ۲ تن از خدمتگزاران عزیز و محبوب خود که به چیزی جز رضای پروردگار و خدمت به مردم نمی اندیشیدند را از دست دادند.

شهیدان “رجایی” و “باهنر”، دو شهید ارزنده و بزرگوار عرصه دولت، در حقیقت نمونه های بارز خادمان امین مردم و مسئولان وفادار به ملت بودند که همین رفتار و عمل اسلامی و انسانی آنان باعث شد تا دشمنان انقلاب و مردم وجود آن دو را تاب نیاورده و طومار عشقشان را در خون بپیچند.

شهادت این دو عزیز نشان داد، مفهوم دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک نظام دینی و برگرفته از روحیات حقیقت طلبانه و عدالت خواهانه است با سیستم دولت در نظام های سرمایه داری دنیا تفاوت بسیار زیادی دارد چرا که در این نظام هدف از رسیدن به دولت کسب قدرت نیست بلکه دولتمردان خدمت به مردم را یک افتخار بزرگ برای خود دانسته و حتی جانشان را در این راه نثار می کنند.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و تبریک این هفته به متولیان دستگاه های دولتی آمادگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای همکاری و تعامل با دستگاه ها و ادارات استان در راستای رفع مشکلات مردم را اعلام کرده و توفیقات روز افزون همگان در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری خالصاله به مردم درسایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری را از خداوند متعال خواستارم.»

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x