اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت رحلت آیت الله “محمد علی ناصری”

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت رحلت آیت الله “محمد علی ناصری”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان در پیامی ارتحال عالم ربانی، عارف وارسته و استاد اخلاق حوزه های علمیه آیت الله “محمد علی ناصری” را تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام تسلیت سردار” محمدرضا میرحیدری” که به مناسبت ارتحال آیت الله “محمد علی ناصری” صادر شده آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«قال رسول الله (ص) : اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء»
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره ای ایجاد می شود که هیچ چیزی نمی تواند جای آن را پُر کند.
« خبر ارتحال عالم ربانی، عارف وارسته، استاد اخلاق حوزه های علمیه و عاشق و دلباخته امام زمان (عج) آیت الله “محمد علی ناصری” موجب، تاسف و تاثر همگان شد. خلوص در گفتار و عمل، عبادت خالصانه برای خدا، مشارکت در انجام امور خیریه، محبت و مهربانی به افراد کوچک و بزرگ، تبعیت محض از امامین انقلاب اسلامی و دلدادگی برای امام زمان (عج) ویژگی های بارزی بود که ایشان را به چهره ای محبوب نه در تنها در بین مردم شهر و دیار خود بلکه در بین کل کشور تبدیل کرده بود.
حضور در کنار این عالم بزرگ و مصاحبت با ایشان یکی از توفیقات بزرگ برای فرماندهان و کارکنان انتظامی به شمار می آمد و نفس گرمش همواره مایه دلگرمی و نصایح درس آموزش چراغ راه ما در انجام بهتر ماموریت ها بود.
ایشان همواره از نیروهای مسلح و از جمله نیروهای انتظامی به عنوان سربازان امام زمان (عج) یاد کرده و توصیه می کرد که در حین انجام ماموریت امام عصر را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید و در تامین امنیت مملکت امام زمان (عج) از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنید.
گرچه فقدان این عالم وارسته خسارت جبران ناپذیری برای جامعه اسلامی به شمار می آید اما امید است با پیروی راه و روش وی و دیگر عالمان بزرگ دین اسلام بتوانیم زمینه هرچه زدتر ظهور و حکومت جهانی منجی عالم بشریت را فراهم کرده و توفیق سربازی در رکاب آن حضرت را بدست آوریم.
این جانب ضایعه، رحت این عالم جلیل القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، بیت شریف معظم اله ، شاگردان و علاقمندان به ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت و تعزیت گفته و همنشینی ایشان با پیامبرمکرم اسلام و اولیای الهی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x