اجتماعی استان اصفهان اقتصادی مرکزی مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

‍ فرماندار اردستان از بودجه برای تعمیر ساختمان هلال احمر اردستان ، تامین نیرو برای هلال احمر شهر زواره و تهیه امکانات امداد جاده ای برای روستا ظفرقند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز سیدمحمدهادی طباءزواره ای ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت :برنامه‌های خوبی انشاالله برای هفته دولت در نظر گرفته ایم و شروع این هفته با ادای احترام به شهدای گمنام در پارک شهرداری به همراه بوده است .

فرماندار اردستان ضمن به اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم در اردستان افتتاح استخر شنا بوده افزود: پروژه استخر شنای اردستان انشاالله تا پایان سال افتتاح خواهد شد که این خود یکی از مطالبات عمده مردم شهرستان اردستان بوده است.

فرماندار اردستان اظهار داشت یکی از زیرساخت‌های پیشرفت یک شهر مسئله راه بعد آب بوده افزود: آبرسانی به مناطق اردستان و حومه همه ما مشکل داریم که با ردیف بودجه ای که در سازمان مدیریت برنامه بودجه در نظر گرفته شده و انشالله در این حوزه اتفاقات خوبی خواهیم داشت.

فرماندار اردستان ضمن اشاره به هفته دولت که اعلام داشت: که در این هفته در نماز جمعه دیدار چهره به چهره با مردم شریف اردستان خواهیم داشت وی همچنین از افتتاح باند دوم جاده اردستان به زواره، روکش آسفالت کمربندی اردستان از جاده ترانزیت شمال به جنوب ، روکش آسفالت جاده تلک آباد ، درباغ با سیانک خبر داد .و گفت:هم و غم ما راه ارتباطی بوده تا از این طریق بتوانیم روستاهای خود را آباد کنیم.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*



نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x