استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دین و اندیشه سیاسی مرکزی

دولتمردان ایمان ،تواضع ،مردمی بودن ،اخلاص را در خدمت به مردم را در سر لوحه کارهای خود قرار بدهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان، در خطبه نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع ضمن تبریک هفته دولت ،در مورد ویژگیهای دولتمردان و مدیران گفت:

دولتمردان ویژگی آنان از جمله ؛ایمان،تواضع،مردمی بودن، اخلاص درکار و پرتلاش بودن را کسب و به مردم خدمت کنند.
دهشیری تاکید کرد:مدیران همه گزارش‌های خود را برای مردم بازگو کنند افزود:مدیران گزارش عملکرد خود را چه موفق و ناتمام برای مردم بازگو کرد و از برنامه های آینده خود را برای مردم مشخص کنند.و برنامه های یکسال خود را ارزیابی کرده خوبی های را تقویت و ضعف و کاستی ها را شناسایی و برطرف کنند
.

دهشیری خطاب به فرماندار گفت مدیران میبایست در کار و خدمت به مردم موفق باشند و خود را خادم مردم دانسته، ارباب رجوع را صاحبان نظام و کارگشایی کنند، درمیان مردم باشند و به شعاردادن اکتفا نکنند.

دهشیری تصریح کرد:بدانید این مسوولیت ها امانتند که چند روزی نزد ماست و باید از خود نام نیک به جای بگذارید، پست و مقام شما را گول نزند و غمگسار مردم باشید.

دهشیری ضمن تاکید به مدیران که مسوولیت که در دست شما امانت هست افزود:بدانید این مسوولیت ها امانتند که چند روزی نزد ماست و باید از خود نام نیک به جای بگذارید، پست و مقام شما را گول نزند و غمگسار مردم باشید.

در پایان با تسلیت رحلت آیت اله ناصری تاکید کرد: به لطف الهی ایران اسلامی با تمام مشکل هایی که دارد سربلند و موفق خواهد بود.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x