اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه

پیام احمدکرمی درسالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام

احمدکرمی درپیامی سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام را تسلیت گفت.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری احوال نیوز :

احمد کرمی؛ دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور ؛ سالروز شهادت امام سجاد علیه‌السلام را به ملت شریف ایران ورهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا مولا یا علی بن الحسین

السلام علیک یا سید‌الساجدین

السلام علیک یا زین‌العابدین…

سلام اهل آسمان و خَلقِ عالَمِین

به تو که بوده‌ای به فاطمه تو نور عِین، امام کائنات و فخر عرش و کبریاتجلّیِ خدا، عزیز زینب و حسین، امامُ المُتّقین یا زین‌العابدین…آنجا بودی و سوختی و البته صبر کردی، عجب صبری! سخت اسـت رفتن همه را دیدن و داغ علی اکبر‌ها و داغ عباس‌ها را بـه جان خریدن، سخت اسـت تنهاییِ امام زمان را دیدن و صدای هل من ناصرش را شنیدن و باز هم تنهاییِ امام را دیدن. همانجایی کـه حتی کودکان در گهواره تاب دیدنش را نداشتند. البته دیدن اسارت‌ها و شلاق‌ها بماند دیدن سر‌های بر نیزه و داغ رقیه بماند. آقای من عجب صبری داشتید. همه گفتند : امان از غم زینب. اما شـما حتی غم زینب را هم دیدید.

اینجانب شهادت شاهد کربلا، بزرگ مرد مناجات، امام عابدان و عارفان، راوی حکایت عشق در نینوا، ‌داغدار لاله‌ های کربلا، امام کاروان اسراء، آقا علی بن الحسین حضرت زین العابدین (علیه سلام) را به عموم شیعیان ورهبر انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال طلب بهره مندی از ادعیه و مناجاتهای خالصانه صحیفه سجادیه در زندگی روزمره همگان را مسئلت دارم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x