اجتماعی استان فرهنگ و هنر

سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری فعال شد

سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری فعال شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون فنی و آماری سازمان سنجش: سازمان سنجش به طراحی و پیاده‌سازی سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اقدام کرده است. این سیستم می‌تواند صرفاً به عنوان راهنما معرفی کننده رشته‌هایی باشد که داوطلب در آنها شانس قبولی دارد.

در این نرم افزار قابلیت جستجو بر اساس نوع دوره، مقطع تحصیلی، رشته محل‌های استان، رشته، نوع پذیرش و یا ترکیبی از همه این موارد پیش بینی شده و این سامانه با توجه به وضعیت علمی داوطلب حداکثر ۳۰۰ کد رشته محل را با هر جستجو ارائه می‌کند که از بالا به پایین شانس قبولی داوطلب در آنها افزایش می‌یابد.

در این سامانه، رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز، بورسیه، دارای شرایط خاص دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد نمی‌شود و داوطلبان در صورت تمایل به انتخاب رشته محل‌های مذکور بایستی مطابق با شرایط مؤسسات مذکور و با توجه علاقه خود و اولویت، این رشته محل‌ها را در فرم انتخاب رشته اصلی وارد نمایند.

داوطلبان می‌توانند با پرداخت هزینه ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر یک از گروه‌های آزمایشی که در آن گروه مجاز به انتخاب رشته در رشته محل‌های با آزمون شده‌اند، از امکانات این نرم‌افزار بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x