اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

پیام علی شادزی به مناسبت ماه محرم

پیام علی شادزی به مناسبت ماه محرم

علی شادزی، مدیرنمایشگاهای بین المللی داخلی وخارجی جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی ماه محرم رابه مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

«باز این چه شورش است که در خلق عالم است؟!» «باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است؟!»

به گزارش، معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور : علی شادزی ، درپیامی ایام عزاداری سالارشهیدان رابه مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

“اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ”

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

عاشورا فرهنگ انسان سازی است که بشرامروز بی شک برای رسیدن به کمال نیازمند درک و فهم عمیق آن است .جامعه ی بشری ،نیازمند آنست تا جهاد تبیین عاشوراشکل گرفته و بطور ویژه ،مکتب مولایمان را تشریح نماید و این درک و فهم و شناخت مقامات عاشورا , مقدمات تبعیت و شناخت حسین زمان(ع) ،حضرت صاحب زمان (عج) را فراهم آورد .بی شک ما در مورد کوتاهی های انسان های هم عصر با واقعه ی کربلا مواخذه نخواهیم شد ولی مطمینا عدم لبیک ما به حضرت صاحب الزمان (عج) و کوتاهی ها ی ما در تبیین مکتب امام عصر (عج) شرایط عقوبت ما را فراهم خواهد آورد .لذا لازم و واجب است تلاشی مضاعف برای تبیین عاشورا و مکتب آن داشته باشیم .

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری، حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ومردم عزیز ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم.

علی شادزی مدیرنمایشگاهای بین المللی داخلی وخارجی جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x