به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
«باز این چه شورش است که در خلق عالم است؟!» «باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است؟!»
به گزارش، معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور : علی شادزی ، درپیامی ایام عزاداری سالارشهیدان رابه مردم عزیز ایران تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
“اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ”
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.
عاشورا فرهنگ انسان سازی است که بشرامروز بی شک برای رسیدن به کمال نیازمند درک و فهم عمیق آن است .جامعه ی بشری ،نیازمند آنست تا جهاد تبیین عاشوراشکل گرفته و بطور ویژه ،مکتب مولایمان را تشریح نماید و این درک و فهم و شناخت مقامات عاشورا , مقدمات تبعیت و شناخت حسین زمان(ع) ،حضرت صاحب زمان (عج) را فراهم آورد .بی شک ما در مورد کوتاهی های انسان های هم عصر با واقعه ی کربلا مواخذه نخواهیم شد ولی مطمینا عدم لبیک ما به حضرت صاحب الزمان (عج) و کوتاهی ها ی ما در تبیین مکتب امام عصر (عج) شرایط عقوبت ما را فراهم خواهد آورد .لذا لازم و واجب است تلاشی مضاعف برای تبیین عاشورا و مکتب آن داشته باشیم .
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری، حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ومردم عزیز ایران تسلیت و تعزیت میگویم.
علی شادزی مدیرنمایشگاهای بین المللی داخلی وخارجی جامعه اسلامی کارگران کشور
انتهای پیام /*

