اجتماعی استان اصفهان فرهنگ و هنر

انتقاد از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان

انتقاد از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: مباحث مربوط به اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌ها، هوشمندسازی حمل و نقل، مسیرهای ناایمن دوچرخه‌سواری که سبب ایجاد حادثه برای شهروندان می‌شود مدنظر است که در خصوص آن اقدام خاصی انجام نشده است و هرچه سریع‌تر باید نسبت به حل این مشکلات اقدام کرد.

محمدرضا فلاح در تذکری اظهار کرد: ما خود را رهرو سید الشهدا (ع) می‌دانیم و باید بگوییم اگر به عنوان نماینده مردم وارد شورای شهر شدیم از روی هوا و هوس نبوده بلکه به دنبال خدمت به مردم و ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: انتقاداتی که وارد است را تا جایی که بشود در کمیسیون‌ها و جلسات غیرعلنی شورا مطرح می‌کنیم تا به شخصیت و آبروی فرد یا افرادی لطمه نخورد اما اگر افاقه نکرد مجبوریم در قالب نطق یا تذکر در صحن علنی شورا مطرح کنیم. 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امام خامنه‌ای می‌فرمایند توانایی و شایستگی مسئولان نقش کلیدی در انتخاب مدیران دارد تا جایی که انتخاب شخصی مانند ابوذر، که از صحابه بزرگ پیامبر اکرم (ص) و یاران خاص امام علی (ع) بود از هرگونه مدیریت منع می‌شود. در واقع آدم خوب بودن به معنای مدیر خوب بودن نیست.

وی با تاکیدبر اینکه ما نمایندگان مردم هستیم و هیچ مماشاتی با کسی نداریم، تصریح کرد: در دوره انتخابات شعارهایی دادیم که مردم براساس آن به ما رأی دادند تا انقلابی و بسیجی گونه به مشکلات مردم رسیدگی کنیم. و مشکلاتی که چندین سال است مخصوصا در دوره قبل گریبان‌گیر شهرداری بوده را در کمترین زمان حل کنیم. 

فلاح افزود: انتخاب شهردار بر اساس برنامه‌های متقن بوده و انتظار داریم نیروهایی که به عنوان معاون و مدیرعامل و مدیر انتخاب می‌کند مانند خودش توانمند باشند و در راستای اهداف شورا و شهرداری حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که ضعف‌هایی در آن دیده می‌شود حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری است که قبلا تذکراتی در این خصوص داده‌ایم اما تغییری حاصل نشده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مباحث مربوط به اتوبوسرانی، تاکسیرانی، پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌ها، هوشمندسازی حمل و نقل، مسیرهای ناایمن دوچرخه‌سواری که سبب ایجاد حادثه برای شهروندان می‌شود مدنظر است که در خصوص آن اقدام خاصی انجام نشده است و هرچه سریع‌تر باید نسبت به حل این مشکلات اقدام کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

سلام و تشکر از مطالب و انتقادات درست،
مسیر مخصوص دوچرخه سواری در اصفهان مشکلی را حل نکرده بلکه به مشکلات خیابان های کم عرض افزوده در بسیاری از مسیر دوچرخه سوار را به یک مسیر خلاف رانندگی می کشاند و رها می‌کند و دوچرخه سوار را از انتخابات این مسیر پشیمان و بعضی مواقع با ناامنی مواجه می کند.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x