اجتماعی استان

معاون وزبر کشور و رییس سازمان ثبت احوال: باید با روحیه انقلابی و کار جهادی برای حل مشکلات کشورتلاش کنیم

معاون وزبر کشور و رییس سازمان ثبت احوال: باید با روحیه انقلابی و کار جهادی برای حل مشکلات کشورتلاش کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال از ادارات ثبت احوال تربت جام و فریمان بازدید و ضمن گفتگو با همکاران و بررسی مسائل و مشکلات موجود بر آسیب شناسی موضوعات برای ارائه  خدمات بهتر به مردم و جامعه تاکید کرد و گفت: باید با روحیه انقلابی وکارجهادی برای حل مشکلات کشورتلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی از ادارات ثبت احوال تربت جام و فریمان بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این دو واحد ثبتی پرداخت.

وی در این بازدید که با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان صورت گرفت ضمن گفتگو با کارکنان در این دو واحد ثبتی گفت: باید موضوعات موجود را آسیب شناسی کنیم و ضمن جلوگیری از موازی کاری ها برای حل مسائل کشور دست به دست یکدیگر دهیم.

معاون وزیر کشور افزود: هر چه شرایط در دستگاهی بهتر شود، خدمات بهتری ارائه خواهد شد و در نتیجه رضایتمندی مردم نیز بیشتر می گردد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه باید به واحدهای دور دست توجه بیشتری گردیده و امکانات مناسب برای آنها فراهم شود بیان داشت: کمبودهایی در سازمان ثبت احوال کشور وجود دارد که انشالله با کمک نیروهای خدوم و زحمتکش و انقلابی این دستگاه که کار و خدمت به مردم را وظیفه شرعی خود میدانند آنها را حل خواهیم کرد.

وی بر شناسایی پتانسیل های موجود و استفاده از ظرفیت های شهرستان و حمایت دیگر مسئولین شهرستان به ویژه فرمانداران محترم برای ارتقا سطح رضایتمندی مردم تاکید کرد.

رسیدگی به مشکلات کارکنان، افراد فاقد شناسنامه، مشکوک التابعین و بررسی پرونده های موجود با موضوعات مطروحه در نقطه های مرزی کشور، از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر کشور به این واحد ثبتی بود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x