اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

پیام تبریک کمال فتح اله زاده به مناسبت ولادت باسعادت امام هادی (علیه السلام)

پیام تبریک کمال فتح اله زاده به مناسبت ولادت باسعادت امام هادی (علیه السلام)

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوردرپیامی ولادت باسعادت امام هادی رابه ورزشکاران وملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور: کمال فتح اله زاده، معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور پیام تبریک ولادت امام هادی(علیه السلام) راصادرنمود.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هر که براى خود شخصیّت و ارزشى قائل نشود از گزند او خاطر جمع مباش. “امام هادی (علیه اسلام)پانزدهم ذی الحجه سالروز طلوع ستاره‏ تابناک ولایت و مفسر بزرگ آیه ‏های قرآن است.

امام بزرگواری که در دوران ۳۳ ساله امامت خویش برای نشراحکام اسلام و شناساندن مکتب و مذهب جعفری گامهای بلندی برداشت و مسئولیت خطیر و پرخطر تعلیم و تعلم و نگاهبانی فرهنگ اسلامی را در مدینه عهده دار بود.

ایشان در سراسر عمر پر بار خویش لحظه ای از تلاش برای آگاه کردن مردم و آشنا کردن آنها به حقایق مذهبی دست برنداشتند و تربیت شاگردان و اصحابی شایسته صیانت از جایگاه دین مبین اسلام یکی از مهم ترین آثار پر برکت دوران امامت حضرت امام هادى علیه ‏السلام است.امام هادی(علیه السلام) پیشوای دهم شیعیان، دنیا را با تولد خود روشنایی می بخشد.

او تسبیح می گوید و عالم خلقت در این تسبیح گویی با او همراه می شود که «پاک است خدای جاودانی که در پرده فراموشی فرو نمی رود. پاک است خدای استواری که به بازی در نمی افتد. پاک و منزه است خدای من و ستایش از آن اوست.»

اینجانب پانزدهم ذی الحجه فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امام هادی علیه السلام را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، را به ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x