اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی

پیام تبریک حسین فسائی به مناسبت عید قربان

پیام تبریک حسین فسائی به مناسبت عید قربان

حسین فسائی، ضمن گرامی داشت روز عرفه طی پیامی فرارسیدن عید قربان راتبریک وتهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:حسین فسائی، فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی روز عرفه رابه ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ / صافات (۱۰۷)

و او(اسماعیل) را در ازاى قربانى بزرگى باز رهانیدیم”

عید قربان” پرشکوه ترین جلوه ایثار از خود گذشتگی و و زیباترین شکل تسلیم تعبد و تجلی بندگی در برابر خداوند قادر و متعال است .عید قربان فرصتی مغتنم برای همه ما است که دل را به قربانگاه روانه کنیم که تنها دل ، لایق قربان کردن او است چرا که تمام وجودمان برای خدا است و عید قربان این روز عزیز و عید سعید، عید بندگی و تسلیم در برابر الله است. انشاءالله که لایق رحمت لایزال الهی باشیم.عید قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست. این روز عید کمال و رهیدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی است، عید قربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند و در مسیر قرب الهی با گذشتن از دلبستگی ها و گردن نهادن بی چون و چرا در برابر امر خدای متعال ، در زمره صابران و بندگان حقیقی راه یافته‌اند.

اینجانب با آرزوی بهروزی، سلامتی، تندرستی برای عموم مردم و بهره مندی از لحظات عرفانی ومعنوی روزعرفه، عید سعید قربان این عید بزرگ مسلمانان را تبریک وتهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال سلامتی و تندرستی برای آحاد جامعه و همه خادمان مردم در هر جایگاه و مسئولیتی را خواستارم.

حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x