تصادف مرگبار مزدا۳ با تریلر کشنده

تصادف مرگبار مزدا۳ با تریلر کشنده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از تصادف مرگبار بین یک دستگاه خودروی مزدا۳ با یک دستگاه تریلر کشنده در آزادراه “اصفهان_ کاشان” که ۳ کشته و ۲ زخمی داشت خبر داد.

سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: صبح امروز ماموران پلیس راه استان اصفهان از وقوع یک حادثه رانندگی دلخراش در آزادراه “اصفهان_ کاشان” مطلع و به منظور بررسی آن در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد یک دستگاه تریلر کشنده  از باند مخالف منحرف و پس از عبورگاردریل وسط جاده وارد باند مخالف شده و با یک دستگاه خودروی مزدا۳  برخورد می کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این حادثه متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان خودروی سواری مزدا۳ براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ زارع در تشریح علت این حادثه گفت: تجاوز به چپ خودروی تریلر کشنده به علت خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین بی توجهی مسئولان راه به علت عدم توجه به ایمنی محیط ترافیک وعدم استفاده از موانع فیزیکی مناسب دلایل وقوع  این حادثه هستند.

این مقام انتظامی یک بار دیگر بر لزوم نصب نیوجرسی  در وسط آزادراه اصفهان – کاشان تاکید کرد و گفت: در این محل سابقه عبور وسایل نقلیه از گاردریل وجود داشته که ضروری است گاردریل ها هرچه سریع تر جمع آوری و از نیوجرسی مفصل دار به جهت جلوگیری از تکرار حوادث استفاده شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x