اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

نخستین گفتگوی خبری مدیراجرایی گروه خبرنگاران کشوری با دانیال سجودی دبیرکل ایران اسکوکواکس

دانیال سجودی دبیرکل ایران اسکوکواکس درتاریخ

٣١/ ٣ /١۴٠١ ازاولین نمایشگاه تخصصی فرصت های همگرایی وتحقق خواسته های فی مابین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ایران اسکو کواکس؛فرصتی برای همگرایی کشورهای عضو سازمان شانگهای ، اکو و همسایگان جمهوری اسلامی ایران نخستین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی فرصت‌های همگرایی و تحقق خواسته‌های فی مابین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای ، اکو و همسایگان جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

دانیال سجودی دبیرکل ایران اسکوکواکس با اعلام این خبر گفت: رویداد ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ در راستای نگاه جاده ابریشم اقتصادی کشورمان با تاکید بر بهره برداری از ظرفیت اقتصادی،تجاری و صادرات کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای ، اکو و همسایگان ایران برگزار می‌شود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، وی با بیان اینکه «این رویداد بزرگ را باید در مسیر راهبردهای اقتصاد مقاومتی و تعمیق و گسترش مناسبات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و هم‌پیمانانش» دانست افزود: ایجاد ابزارهای لازم برای رفع موانع تولید، ارتقای تکنولوژی، ورود مواد اولیه تولید، افزایش تاب‌آوری، بسترسازی جلب مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و تشویق و ترغیب هدفمند سرمایه گذاران کلان صنایع بالادستی و پائین دستی از اهداف برگزاری ایران اسکو کواکس ۲۰۲۲ است.

دانیال سجودی پذیرش عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای به منظور گسترش ارتباطات تجاری برای توسعه صادرات، ارائه راهکارهایی در مسیر حل مسائل صادراتی و نیز رفع نیازهای داخلی صنعت بویژه در بخش خصوصی را از دیگر هدف‌های برگزاری این رویداد عنوان کرد.

دبیرکل ایران اسکوکواکس همچنین تاکید کرد: با توجه به بدعهدی‌های مکرر غرب، برگزاری این رویداد را می‌توان دریچهایی رو به گسترش تعاملات اقتصادی ، صنعتی در راستای خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و به فعل رساندن ظرفیتها در راستای بهبود همه جانبه اوضاع کنونی دانست.

وی تصریح کرد: همزمان با طلیعه امید دولت مردمی سیزدهم، ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ نخستین رویداد بین المللی برای راهبران، صاحبان و بازیگران کلیدی اقتصادی و تصمیم‌گیران حوزه کسب و کارهای صنعتی و تجاری است که با حضور هیئت‌های اقتصادی-تجاری کشورهای عضو همکاری شانگهای و همسایگان ایران برگزار می‌شود.

دانیال سجودی با اشاره به دعوت به حمایت همه جانبه دولت خدمتگزار سیزدهم از برگزاری این رویداد، بر نقش بخش خصوصی در برگزاری ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ تاکید کرد.بنابراین گزارش نخست ایران اسکوکواکس؛فرصتی برای همگرایی کشورهای عضو سازمان شانگهای ، اکو و همسایگان جمهوری اسلامی ایراننخستین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی فرصت‌های همگرایی و تحقق خواسته‌های تجاری و صادرات فی مابین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای ، اکو و همسایگان جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.دانیال سجودی دبیرکل ایران اسکوکواکس با اعلام این خبر گفت: رویداد ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ در راستای نگاه جاده ابریشم اقتصادی کشورمان با تاکید بر بهره برداری از ظرفیت اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای ، اکو و همسایگان ایران برگزار می‌شود.به گزارش روابط عمومی ایران اسکوواکس، وی با بیان اینکه «این رویداد بزرگ را باید در مسیر راهبردهای اقتصاد مقاومتی و تعمیق و گسترش مناسبات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با همسایگان و هم‌پیمانانش» دانست افزود: ایجاد ابزارهای لازم برای رفع موانع تولید، ارتقای تکنولوژی، ورود مواد اولیه تولید، افزایش تاب‌آوری، بسترسازی جلب مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و تشویق و ترغیب هدفمند سرمایه گذاران کلان صنایع بالادستی و پائین دستی از اهداف برگزاری ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ است.

دانیال سجودی پذیرش عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای به منظور گسترش ارتباطات تجاری برای توسعه صادرات، ارائه راهکارهایی در مسیر حل مسائل صادراتی و نیز رفع نیازهای داخلی صنعت بویژه در بخش خصوصی را از دیگر هدف‌های برگزاری این رویداد عنوان کرد.

دبیرکل ایران اسکوکواکس همچنین تاکید کرد: با توجه به بدعهدی‌های مکرر غرب، برگزاری این رویداد را می‌توان دریچهای رو به گسترش تعاملات اقتصادی ، صنعتی در راستای خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان و به فعل رساندن ظرفیتها در راستای بهبود همه جانبه اوضاع کنونی دانست.

وی تصریح کرد: همزمان با طلیعه امید دولت مردمی سیزدهم، ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ نخستین رویداد بین المللی برای راهبران، صاحبان و بازیگران کلیدی اقتصادی و تصمیم‌گیران حوزه کسب و کارهای صنعتی و تجاری است که با حضور هیئت‌های تجاری کشورهای عضو همکاری شانگهای و همسایگان ایران برگزار می‌شود.

دانیال سجودی با اشاره به دعوت به حمایت همه جانبه ارگان‌های دولت خدمتگزار سیزدهم از برگزاری این رویداد، بر نقش بخش خصوصی در برگزاری ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ تاکید کرده.

بنابر این گزارش نخستین همایش و نمایشگاه ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ امسال با حضور فعالان اقتصادی بخش‌ خصوصی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود.این همایش و نمایشگاه ایران اسکوکواکس ۲۰۲۲ امسال با حضور فعالان اقتصادی بخش‌ خصوصی، و رهبران کسب و کار و تجاری هم پیمانان شانگهای،اکو و همسایگان جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

دانیال سجودی دبیرکل ایران اسکوکواکس

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x