سمینار «تحول خلاقانه در صنایع دستی» برگزار می¬شود

سمینار «تحول خلاقانه در صنایع دستی» برگزار می­شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سمینار آموزشی «تحول خلاقانه در صنایع دستی» از سوی اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان و خانه جوان به مناسبت هفته صنایع دستی، امروز ۱۹ خرداد در کتابخانه مرکزی برگزار می­شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، همزمان با هفته صنایع دستی از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه، ویژه برنامه­های مختلفی از سوی اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با مشارکت سایر نهادهای شهرداری اصفهان برگزار می­شود که یکی از این رویدادها، سمینار آموزشی «تحول خلاقانه در صنایع دستی» است که با مشارکت خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان امروز ۱۹ خرداد ساعت ۱۵ الی ۱۹ در کتابخانه مرکزی میزبان علاقمندان است.

مدیر خانه جوان درباره این سمینار می­گوید: سمینار «تحول خلاقانه در صنایع دستی» حاصل سه سال فعالیت مداوم در حوزه خلاقیت و کارآفرینی در ستاد کارآفرینی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است که برای هنرجویان و علاقمندان به فعالیت در حوزه صنایع دستی ارائه می­شود.

فاطمه اکبرزاده با بیان اینکه خانه جوان در این سال­ها فعالیت خود پیرامون خلاقیت و کارآفرینی را با محوریت پروژه ای به نام «توان هفت» انجام داده است، می­افزاید: تمامی محتوای این پروژه که می­تواند برای فعالان حوزه کارآفرینی مفید باشد و موج تازه ای را در اکوسیستم کارآفرینی اصفهان ایجاد کند بر روی سایت Tavan7.ir قرار گرفته که شامل حدود ۵۰۰ ساعت آموزش در حوزه­های مختلف کارآفرینی، مهارت کسب ثروت، خلاقیت، توسعه کسب و کار و مباحثی از این دست است.

وی مهندسی خلاقیت را یکی از مباحث مهم ارائه شده در دوره­های آموزشی پروژه توان هفت دانسته و تأکید می­کند: بخشی از محتوای آموزشی که در این زمینه گردآوری شده است امروز در سمینار تحول خلاقانه در صنایع دستی برای مخاطبان ارائه می­شود.

مدیر خانه جوان با بیان اینکه سمینار تحول خلاقانه در صنایع دستی می­تواند نقطه عطفی برای آغاز فعالیت­های خلاقانه در حوزه تولید، فروش و صادرات صنایع دستی باشد، می­گوید: تلاش کرده ایم تا از اساتید برجسته در زمینه مهندسی خلاقیت در این سمینار بهره مند شویم.

اکبرزاده ادامه می­دهد: روزبه پرچمی عضو هیأت علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اصفهان و ندا روشندل مشاور کارآفرینی و بازرگانی اساتید حاضر در این سمینار آموزشی هستند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مخاطبان سمینار تحول خلاقانه در صنایع دستی هنرجویان، معلمان و مربیان هنرستان­های شهر اصفهان و بخشی دیگر نیز علاقمندان به هنر و صنایع دستی هستند که مایلند درباره رویه تولید، فروش و صادرات صنایع دستی اطلاعات جدیدی کسب کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x