افزایش کیفیت زندگی با برنامه تلویزیونی «عشق شورانگیز ما»

افزایش کیفیت زندگی با برنامه تلویزیونی «عشق شورانگیز ما»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

برنامه تلویزیونی «عشق شورانگیز ما» با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و صدا و سیمای مرکز اصفهان در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه شده و از اواخر خردادماه سال جاری روی آنتن شبکه اصفهان می­رود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان در این باره گفت: طرح برنامه تلویزیونی “عشق شورانگیز ما” از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان ارائه و از سوی صدا و سیمای مرکز اصفهان تصویب شد تا برنامه ای با رویکرد و ساختار جدید برای مردم به نمایش گذاشته شود.

بهرام عبدالحسینی افزود: این برنامه با حضور کارشناسان و متخصصان به بررسی مهارت‌های زندگی، مسائل زندگی‌‌ مشترک و مشکلاتی می­پردازد که خانواده‌ها با آنها مواجه هستند.

وی با تأکید بر اهمیت کیفیت عوامل پشت صحنه و تیم اجرایی در ساخت یک برنامه موفق توضیح داد: خوشبختانه عوامل برنامه عشق شورانگیز ما همه از افراد با تجربه هستند و «علیرضا خمسه» هنرمند شناخته شده کشورمان هم به عنوان مجری برنامه به پربارتر شدن آن کمک می­کند.

برنامه ای در راستای تحکیم بنیان خانواده

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان نیز با اشاره به سطح کیفی این برنامه گفت: برنامه‌هایی مانند عشق شورانگیز ما که برای مخاطب عمومی تلویزیون طراحی می‌شود، می‌تواند تحکیم کننده زندگی زوجین و خانواده‌ها باشد و از بسیاری مسائل و مشکلاتی که ممکن است برای آنان ایجاد شود جلوگیری کند.

مسعود مهدویان فر افزود: کسانی که در آستانه ازدواج هستند یا در سنین نوجوانی قرار دارند نیز می­توانند با تماشای این برنامه آگاهی‌های لازم را برای حل مسائل زندگی کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: قالب هنری و موضوع کاربردی که در این برنامه استفاده شده مناسب خانواده‌ها است و استفاده از شخصیت­های برتر علمی و هنری از امتیازات آن به شمار می­رود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x