دکتر ذبیحی از پایان مراحل اول طرح مبارزه با مخزن بیماری سالک در اردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ذبیحی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت :در راستای کنترل بیماری سالک مراحل اول عملیات مبازره با مخزن بیماری سالک در ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در مناطق زواره ،مهاباد،تلک آباد ،موغار رحمت آباد ،جعفر آباد ،حیدر آباد،آغاز شده و در پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان یافت.

وی در ادامه افزود:این عملیات طبق دستور العمل کشوری برنامه مبارزه با سالک و با حضور کارشناسان گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر ،مراقبین سلامت ،بهورزان کانون آلوده و با هماهنگی قبلی با کلیه ادارات مرتبط و همکاری بسیج انجام گردید.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x