فرزندان یتیم و نیازمند، چشم انتظار حمایت خیران

فرزندان یتیم و نیازمند، چشم انتظار حمایت خیران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اصفهانی ها در ایام ماه مبارک رمضان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین توجه ویژه دارند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه حامیان فرزندان ایتام و محسنین، یاری رسان این نهاد برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان هستند، اظهار داشت: ایام ماه مبارک رمضان فرصت مطلوبی برای کسب معنویات بیشتر با حمایت از خانواده های نیازمند است.
زارع با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، ادامه داد: از این تعداد ۵ هزار و ۷۰۵ نفر از فرزندان ایتام و مابقی از فرزندان طرح محسنین هستند که حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ایشان را به عنوان فرزندان معنوی خود به عهده گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هرساله مردم شریف استان در ایام ماه مبارک رمضان و هفته اکرام، عنایت ویژه به این فرزندان دارند، گفت: یتیم‌نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام شیوه انبیاء و اولیای الهی بوده و کمیته امداد با حضور خیران به تأسی از ائمه اطهار(ع) این روش را ادامه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان از آمادگی کمیته امداد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار اصفهانی در شب‌های قدر خبر داد و افزود: در شب‌های قدر پایگاه های حامی یابی، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

زارع با اعلام اینکه بیش از ۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش چشم انتظار حمایت نیکوکاران است، بیان داشت: حامیان نیکوکار می توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و مراجعه حضوری به تمامی دفاتر این نهاد در سراسر استان اعلام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x