اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستبند پلیس بر دستان شرور قدرت نما/خسارت ۵ میلیاردی به خودروها

دستبند پلیس بر دستان شرور قدرت نما/خسارت ۵ میلیاردی به خودروها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری عامل شرارت و چاقوکشی در شهر مشکات خبر داد و گفت: متهم با تخریب ۳ دستگاه کامیون ۵ میلیارد ریال خسارت مالی به رانندگان وارد کرده بود.
 
سرهنگ “حسین بساطی “ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اواخر هفته گذشته عربده کشی با سلاح سرد توسط یک شرور و تخریب ۳ دستگاه کامیون در شهر مشکات به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران کلانتری مشکات به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه جرم، مشاهده کردند متهم پس از تخریب خودروها و عربده کشی از محل متواری شده است که تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مخفیگاه شرور متواری در محدوده “شهر مشکات ” شناسایی شد، گفت: متهم پس از هماهنگی هایی قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را قدرت نمایی اعلام کرد.
سرهنگ بساطی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی میزان خسارت وارده به خودرو های شهروندان را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست، با این افراد هرگز درگیر نشوند و در اسرع وقت مشخصات ظاهری آنها و شماره پلاک خودرو یا موتورسیکلت مربوطه را به پلیس اعلام کنند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x