اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مالکین وسایل نقلیه ،خودرو یا موتورسیکلت خود را با پلاک تحویل خریداران ، حتی بستگان درجه یک ندهند

مالکین وسایل نقلیه ،خودرو یا موتورسیکلت خود را با پلاک تحویل خریداران ، حتی بستگان درجه یک ندهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: مالکین وسایل نقلیه در زمان فروش،خریداران را ملزم به فک پلاک در مراکز تعویض پلاک نمایند؛ سپس وسیله نقلیه را تحویل دهند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: روزانه تعداد زیادی از شهروندان بعلت مشکلات حقوقی، نمره منفی، تخلفات و جرایم رانندگی صادره و … ناشی از واگذاری پلاک ملی به غیر به مرجع قضایی و پلیس راهور مراجعه و اعلام شکایت می نمایند.

وی افزود: خودرو یا موتورسیکلت خود را با پلاک شخصی حتی به بستگان درجه یک هم نفروشید و خریداران را ملزم به فک پلاک در مراکز تعویض پلاک کنید.

افزایش ۴۰ درصدی سفرهای نوروزی و کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهور استان از افزایش ۴۰ درصدی سفرهای نوروزی به استان خبر دادو گفت : علی رغم افزایش سفرها با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی روبرو بوده ایم.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: امسال با افزایش ۴۰ درصد سفرهای نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده ایم.

وی افزود: بحمدلله علی رغم افزایش سفرها با کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی روبرو بوده ایم .

سرهنگ محمدی همچنین از کاهش ۲۰ درصد تصادفات جرحی نیز خبر دادو از رانندگان خواست، در ایام قوانین رانندگی را رعایت کنند،رانندگی تدافعی داشته باشند و با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x