اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ادای احترام فرمانده به جانبازان انقلاب اسلامی، جانبازان، نور چشمان نظام و ولایتند

ادای احترام فرمانده به جانبازان انقلاب اسلامی، جانبازان، نور چشمان نظام و ولایتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان همزمان با آغاز طلوع صبح چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور در آسایشگاه جانبازان شهر اصفهان ضمن ادای احترام به این عزیزان، عید انقلاب را به آنان تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری” صبح امروز همزمان با آغاز طلیعه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آسایشگاه جانبازان شهر اصفهان حضور یافته و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس استان اصفهان دیدار و عید انقلاب را به آنان تبریک گفت.


فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدارها اظهار داشت: امروز حقیقتاً باید عید بزرگ انقلاب را به خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز که در اصل حافظان اصلی این انقلاب هستند و با ایثار و از خودگذشتگی خود از این آب و خاک حفاظت و حراست کردند تبریک بگوئیم.
وی جانبازان را نور چشمان نظام و ولایت توصیف کرد و افزود: امروز به برکت دعای ولی امر مسلمین، خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز، کشور ما در منطقه پرتنش خاورمیانه از یک امنیت بالایی برخوردار است و دشمنان نیز جرأت تجاوز به حریم این کشور را ندارند.


سردار میرحیدری، با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب است گفت: از جانبازان عزیز می خواهم که همواره ما را دعا کنند و از خدا بخواهند که در تداوم راه شهدا و حفظ و حراست این نظام محکم بایستیم و شرمنده شهدا نباشیم.
گفتنی است، در این دیدارها جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی نیز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  و همه خدمتگزاران انقلاب و مردم شریف ایران ، نیروهای مسلح به ویژه مجموعه انتظامی کشور را امید مردم و نظام دانسته و بر افزایش اقتدار پلیس در برابر مجرمان و قانون شکنان تاکید کردند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x