اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه دین و اندیشه زنجان شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری جلسه هم اندیشی و اتاق فکر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در صداوسیمای استان زنجان

برگزاری جلسه هم اندیشی و اتاق فکر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در صداوسیمای استان زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسه هم اندیشی و اتاق فکر صداوسیمای مرکز زنجان با موضوع برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد .
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در این نشست با تاکید بر تبیین خلاقانه دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب در عرصه های مختلف علمی، صنعتی، ایدئولوژیک و خدمت رسانی ، این مهم را یکی از وظایف رسانه ها دانست.
آقای لطیفی با تاکید براینکه قلم زدن رسانه در حوزه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای خنثی کردن توطئه های دشمنان تاثیرگذاری زیادی دارد، افزود: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون عنایت خداوند متعال و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و شجاعت ملت قهرمان ایران است و این جشن ها هم باید بصورت مردمی و در بطن جامعه انجام شود.
وی با بیان اینکه رویکرد رسانه ها باید در جهت تقویت جبهه انقلاب باشد تصریح کرد:جبهه رسانه ای انقلاب و دلسوزان این نظام و کشور باید با دیدی فراجناحی، خلاقانه و جوان پسند در بطن برنامه ها به سوالات و شائبه های نسل جوان که از طریق رسانه های در اختیار استکبار پخش می شود پاسخ منطقی و عقلانی بدهند.
آقای لطیفی با اشاره به اینکه تبیین مناسب و شایسته دستاوردها و رویش های انقلاب برای مردم یکی از رسالت های اصلی رسانه هاست گفت: در کنار پرداخت به پیشرفتهای همه جانبه ایران در حوزه های علمی همچون پزشکی ، نانو ، شرکتهای دانش بنیان و حوزه کشاورزی، دفاعی و صنعتی باید از برکات انقلاب اسلامی ایران در مفتضح شدن غرب و رفع استعمار ملت های مظلوم برای مردم تشریح شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه آشنایی نسل جدید با گفتمان انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جامعه ضروری است، گفت: نقش بی بدیل رسانه ها در انجام این رسالت خطیر بر کسی پوشیده نیست وعمل به این مهم میتواند علاوه بر ایجاد امید در جامعه ، توطئه ها و شیطنتهای دشمنان نظام را خنثی کند.
در این جلسه که فرمانده سپاه ناحیه زنجان، مسئولین سازمانهای اوج و سراج، حوزه هنری، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و همچنین شورای معاونین صداوسیما هم حضور داشتند ، هریک به بیان دغدغه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای تبیین آرمان های انقلاب و تقابل با جبهه رسانه ای معاند پرداختند .

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x