اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ضرورت انتقال مطب پزشکان از هسته مرکزی شهر اصفهان

ضرورت انتقال مطب پزشکان از هسته مرکزی شهر اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به حجم سنگین تردد خودروها در هسته مرکزی شهراصفهان، علت آن را مراجعه مردم به مطب پزشکان در این محدوده عنوان و بر ساماندهی این موضوع ازسوی مسئولان تاکید کرد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” بیان داشت: علی رغم ‌اجرای طرح زوج و فرد در زمان عصرگاهی که به منظور کاهش آلودگی هوا و کم کردن بار ترافیک در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته اما باز می بینیمم که تردد ها در سطح کلان شهر اصفهان بویژه در هسته ی مرکزی شهر اصفهان متراکم و سنگین است.
وی با بیان اینکه ساعات بین ۱۸ تا ۲۱ اوج ترافیک در هسته مرکزی شهر اصفهان است به بازدید میدانی خود از وضعیت پارکینگ های این محدوده اشاره کرد و افزود: پارکینگ های موجود در هسته مرکزی شهر تقریباً در این ساعات تکمیل و اشباع هستند و همین امر باعث شده تا شاهد پارک خودروها درحاشیه خیابان باشیم که مسلماً این کار به ترافیک بیشتر و نارضایتی مردم می انجامد.
رئیس پلیس راهنایی و رانندگی استان اصفهان علت اصلی ترافیک در هسته مرکزی شهر را حضور شهروندان از شهرستان ها و استانهای همجوار برای مراجعه به مطب پزشکانی که در این محدوده هستند عنوان کرد.
وی بر توجه ویژه مسئولان شهری به ساماندهی و چاره اندیشی در این خصوص تاکید کرد و گفت: انتقال مطب پزشکان از خیابان های آمادگاه، شمس آبادی و چهارباغ بالا با توجه به وضعیت ترافیک سنگین این خیابان ها ضروری به نظر می رسد.
سرهنگ محمدی در خاتمه با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد در زمان عصرگاهی با قوت در حال اجرا است به رانندگان در این خصوص هشدار داد و گفت: جریمه تخلف ورود به محدوده زوج و فرد ۱۰۵ هزار تومان است و این تخلف توسط دوربین ها ثبت می شوند و به مرور برای تلفن همراه رانندگان ارسال خواهد شد و این گونه نیست که اگر فردی برایش پیامک نیامد تصور کند که مورد اعمال قانون قرار نگرفته است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x