اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تجمع اعتراضی معلمان برای اجرای رتبه‌بندی،دستگیری فرهنگیان شایعه است

تجمع اعتراضی معلمان برای اجرای رتبه‌بندی،دستگیری فرهنگیان شایعه است

تجمع اعتراضی معلمان برای اجرای رتبه‌بندی/دستگیری فرهنگیان شایعه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ، در تماسی با خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،گفت: تجمع اعتراضی امروز معلمان برای اجرایی شدن رتبه‌بندی و رسیدگی به خواسته‌های آنها بود و هیچ فرهنگی در تجمع امروز دستگیر نشده است.

محسن ژیان‌پور در خصوص علت تجمع اعتراضی امروز معلمان مقابل اداره کل آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: تجمع امروز معلمان برای همسان‌سازی حقوق معلمان و اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی و ارائه مسائل و درخواست‌های قبلی معلمان بوده است.

وی اضافه کرد: در تجمع امروز نیز مانند نوبت‌های قبلی تعدادی از فرهنگیان به نمایندگی از جمع خواسته‌های همه معلمان را در این تجمع بازگو کردند و خواستار رسیدگی به این خواسته‌ها شدند.

نیروی انتظامی مداخله‌ای نداشته است

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: در تجمع امروز نیروی انتظامی مداخله‌ای نداشته و هیچ کدام از فرهنگیان در تجمع امروز دستگیر نشدند و خبر دستگیری معلمان شایعه است.

وی تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان نیز منتظر هستند مطابق دستورالعملی که دولت سیزدهم برای نهایی شدن اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعلام کرده نظر نهایی در مورد این طرح از شورای نگهبان برای این برنامه ابلاغ شود و هنوز نظر و برنامه‌ای ارائه نشده است.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x