اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر تشییع پیکر های پاک و مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده در شهر اصفهان خبر داد.
سرهنگ” محمدرضا محمدی” ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر های پاک و مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده در شهر اصفهان محدودیت هایی را از نخستین ساعات صبح فردا در مسیر برگزاری این مراسم اعمال می کند.
وی افزود: بر این اساس از ساعت ۱ بامداد پنج شنبه ۱۶ دی ماه توقف هرنوع وسیله نقلیه در محدوده های منتهی به اطراف میدان بزرگمهر ، چهار راه آبشار ،‌ مسیر رفت و برگشت خیابان سجاد به سمت میدان لاوی و گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ساعت ۶ صبح فردا نیز تردد هرنوع وسیله نقلیه حاشیه ی شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌بزرگمهر،تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهار راه نور باران به سمت میدان‌بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهار راه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهار راه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهار راه آبشار، میدان فیض به سمت چهار راه آپادانا ممنوع خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین این ممنوعیت تردد در چهار راه آپادانا به سمت میدان لاوی، تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و کلیه ی مسیرهای منتهی به خیابان سجاد، چهار راه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان شهدا و میدان فیض و بالعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی هم اعمال می شود.
سرهنگ محمدی ضمن درخواست از شهروندان به منظور همکاری بیشتر با ماموران پلیس راهور و استفاده از مسیر های جایگزین تصریح کرد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ ها و در نظر گرفتن اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان حتی المقدور از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده های مذکور استفاده کنند و از آوردن خودروهای شخصی به این مسیرها خودداری کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x