اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شهید؛ مرثیه ای که می ماند

شهید؛ مرثیه ای که می ماند

شهید؛ مرثیه ای که می ماند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان در ایام سوگواری دهه فاطمیه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امدادگران کمیته امداد استان اصفهان میزبان پیکر مطهر شهید سید سعید امی زاده از شهدای تازه تفحص شده ۸ سال دفاع مقدس بودند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، در این مراسم اظهار داشت: زنان و مردان بسیاری با فداکاری های خود برای مردم این سرزمین، فرهنگ ایثار را به آیندگان و فرزندان کشورمان آموختند، نیکوکاری را به زیبایی معنا کردند و با مقدم دانستن رفاه و زندگی مردم این کشور به ویژه محرومان، از خود مهربانی و محبت را به یادگار گذاشتند.

وی بزرگترین میراث شهدا برای آیندگان را درس ایثار و التیام بخشیدن به درد و رنج محرومان دانست و ادامه داد: پرچمی را که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.

کریم زارع در پایان گفت: امید است ثمره خون شهدا، بیداری جهانی و توجه بیشتر به آرمان‌ها و اهداف این شهدای والامقام باشد و به فضل خداوند تبارک‌وتعالی ادامه‌دهنده راه پر برکت ایشان باشیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x