اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تعبیر وارونه مطالبات مردم توسط دشمنان ایران

تعبیر وارونه مطالبات مردم توسط دشمنان ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رهبر انقلاب اهمیت «جهاد روایت و تبیین» را با تکرار تأکیدات گذشته خود درباره ضرورت روایت حقیقیِ «واقعیات جامعه، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و حوادث گوناگون ۴۲ سال اخیر» فرمودند: اگر این کار نشود که در موارد متعدد نشده است، دشمن روایت تحریف‌آمیز و دروغ خود را در افکار عمومی جاری، و با عوض کردن جای ظالم و مظلوم، اقدامات مستمر ظالمانه خود را توجیه می‌کند.

آنچه این روزها در جای جای میهن عزیزمان مشاهده می کنیم ماحصل ۸ سال بی تدبیری و عدم توانایی مدیریت در مسئولیت های اساسی کشور می باشد، با عدم توجه مسئولین که آن هم گاهی عامداً و گاهی هم از روی عدم توانایی در مدیریت ها می باشد، موجب شده امروز مردم چاره را در اعتراض به دریافت مطالبات خود بدانند.

در این بین اگر کارشناسان و تحلیلگران انقلابی واقعیات جامعه را روایت نکنند، آنگاه دشمن که برای این نوع رفتارها سالهاست برنامه ریزی کرده است که جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد، و در جامعه نفاق ایجاد کند. دشمن به دنبال این است که ما را منزوی کند اما نه تنها نتوانست بلکه امروز این هم افزایی که میان این مردم، مسئولین، جوانان و ارگان‌ها، زن‌ها و مردها که بر اساس فرهنگ تشیع و فرهنگ ایرانی و ایثار و فداکاری و محبت است شکل گرفته، دنیا را متحیر کرده است. ایران تحت تحریم، ایرانی که همه کوزه‌ها را سر او می شکنند، ایرانی که می‌گفتند دیگر در سال ۹۸، ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد داشت امروز دارای عزت و آبرو شده است.

دشمنان انقلاب و اسلام بیش از پیش خود را برای مقابله با اسلام ناب آماده کرده اند. آنها همواره سعی نمودند تا از راه های گوناگون کیان و عظمت اسلام را متزلزل سازند، بنابراین برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی در مرحله اول باید دشمن را شناسایی کرد و سپس با تاسی به اولیای الهی روش برخورد با آنان را آموخت، زیرا دشمن با چهره های گوناگون ظاهر می شود و برای هر زمانی باید سلاحی متناسب با آن زمان را به کار گرفت.

باید با بصیرت افزایی و دید وسیع به ملت فهیم ایران روشنگری شود که دشمنان به فکر نابودی انقلاب و بخصوص دین مبین اسلام از پیکریه ی جهان هستند، دشمن باید صدای واحدی را از داخل بشنوند و باید احقاق حق خودمان را در عرصه‌های مختلف داشته‌ باشیم، و حتی به افکار عمومی جهانیان روشنگری کنیم و دیپلماسی عمومی و مردمی را در اختیار بگیریم و جبهه سازی نوینی کنیم. باید بین ظرفیت‌های مختلفی که در دولت‌های مختلف وجود دارد و نسبت به دشمنی با آمریکا با ما مشترکاتی دارند اگاه سازی شود. در داخل کشور در برهه‌ای از زمان عده‌ای مشکلات متعدد را با نمی‌شود و نمی‌توانیم پاسخ می‌دادند. اما برای ما مسجل شد که ما می‌توانیم اگر حرف خود را منطقی و دقیق بزنیم و دچار سستی نباشیم تمامی مشکلات در داخل کشور مرتفع خواهند شد.

دشمنان انقلاب از اعتراضات اخیر می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و اقدام به کشته سازی و سناریوهای مختلف می کنند تا به اهداف شوم خود برسند در حالی که مردم انقلابی خود بخوبی می دانند که خط خود را با ضدانقلاب و منافق جدا کنند.

نباید اجازه داد آمریکا و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران از درخواست و مطالبات عادی مردم سوءاستفاده نمایند و مطالبات به حق خود را با نفوذ چند منافق تبدیل به بحران نمایند، همه ی این معضلات و کمبودها به دست ایران و ایرانی برطرف خواهد شد. بنابراین در کنارهم و متحدانه در برابر دشمنان انقلاب و اسلام ایستادگی خواهیم کرد و همچون گذشته بر مشکلات میهن عزیزمان پیروز خواهیم شد.

یادداشت تحلیلی رحیم رضاخانی

تحلیلگر مسائل روز

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x