اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تمرکز مدیریت شهری بر حل مسئله کارتن خوابی و معضلات حاشیه شهر است

تمرکز مدیریت شهری بر حل مسئله کارتن خوابی و معضلات حاشیه شهر است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان گفت: در هفته گذشته تمرکز مدیریت شهری روی حل مسئله کارتن خوابی و معضلات حاشیه شهر بوده است تا در پاییز و زمستان امسال شاهد شهر بدون کارتن خواب باشیم.

علی قاسم زاده در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه در روزهای گذشته مهمترین مسئله شهری ما حضور کشاورزان عزیز در سطح شهر و کنار پل خواجو بود که به نوعی مدیریت شهری را نیز درگیر این قصه کرده است، اظهار کرد: امیدوارم با همت مدیران که پیگیر حل مسئله هستند هرچه زودتر دغدغه کشاورزان کاهش پیدا کند، این اتفاق نشان می دهد مردم خواهان حل مسئله و نگران شهر و آینده آن هستند.

وی ادامه داد: خواست مدیریت شهری همان خواسته مردم و کشاورزان است. خوشبختانه ما به بلوغی رسیده ایم که می توانیم مسائل را از طریق گفت و گو حل کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به حضور وزیر نیرو در شهر اصفهان، تصریح کرد: حضور یک مقام عالی رتبه و شنیدن حرف مردم و کشاورزان و انتقال این دغدغه ها به دولت حل مسئله را تسریع و تسهیل می کند.

وی با اشاره به اقدامات در حوزه شهرداری اصفهان طی هفته گذشته، اظهار کرد: تمرکز مدیریت شهری روی حل مسئله کارتن خوابی و حاشیه شهر و نقاط محروم است و امیدوارم پاییز و زمستانی که در پیش داریم شاهد هیچگونه کارتن خوابی در شهر نباشیم.

قاسم زاده بیان کرد: در این راستا جلساتی با مسئولان استانداری، معتمدان و منتخبان محلات محروم برگزار کردیم تا با مشارکت مردم و همگرایی بین دستگاه های مسئول در سطح شهر این نوع مشکلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x