اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

لزوم توجه بیشتر صدا و سیما و جراید به موضوع حوادث رانندگی

لزوم توجه بیشتر صدا و سیما و جراید به موضوع حوادث رانندگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی و پیشکسوتان پلیس راه استان اصفهان ضمن قدردانی از کسانی که در زمینه کاهش حوادث رانندگی با پلیس راه استان اصفهان همکاری و همراهی داشتند بیان داشت: حقیقتاً زبان قاصر است از تشکر عزیزانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و عمر خود را صرف می کنند تا حوادث رانندگی در کشور ما کاهش پیدا کند.

وی همکاری هایی که در قالب پلیس یار و همیار پلیس با مجموعه پلیس راه استان صورت می گیرد را ستود و اظهار داشت: معتقدم باید یک اتحاد و انسجام فراتری بین دستگاه های مسئول ایجاد شود تا انشاء اله بتوانیم به آن حد مطلوب از امنیت ترافیکی درسطح استان دست پیدا کنیم.

س

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: باید دستگاه های فرهنگی را نیز پای کار بیاوریم که حرکت قانونمند شهروندان و موضوع احترام مردم به قانون و مقررات را دنبال کنند که هم آرامش خودشان فراهم شود و هم مشکلی برای دیگران ایجاد نکنند.

وی با انتقاد از ناکافی بودن اقدامات فرهنگی در حوزه ترافیک اظهار داشت: در حوزه فرهنگی آنچنان که باید باشد کار نشده و اگر چه قدم های خوبی در سال های گذشته برداشته شده و در استان اصفهان هم نسبت به استان های دیگر کارهای ارزنده ای صورت گرفته اما معتقدم که این اقدامات کافی نبوده است.

سردار میرحیدری با طرح این سوال که چرا در استان ما روزانه ۳ نفر جان خود را در تصادفات از دست می دهند و ما هم با این موضوع کنار آمدیم اظهار داشت: صدا و سیما و جراید بایستی به موضوع حوادث ترفیکی توجه بیشتری داشته باشند و فرصت بیشتری به دستگاه های مسئول بدهند تا مطالبات خود را از مردم مطرح کنند و آنها را وادار به حفظ حرمت یکدیگر و رعایت قوانین و مقررات سازند.

وی گردشگر پذیر بودن استان اصفهان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: باید کارهایی زیادی صورت گیرد تا هم امنیت خوبی برای شهروندان و هم برای خودروهایی که از مسیر استان اصفهان تردد می کنند فراهم شود.

سردار میرحیدری تاکید کرد: اگر قبول داریم که اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است باید به همین میزان نگاه ویژه ای نیز به این استان معطوف شود تا بتوانیم خدمات فراتری را به ملت شریف خود انجام دهیم.

وی اظهار داشت: انتظار ما این است با ارائه دولت جدید در ارتباط با توسعه راه ها و رفع نواقص و اشکالات هندسی راه ها ، تجهیز مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر ، به روز رسانی تجهیزات راه داری و تقویت پاسگاه های پلیس راه ها اتفاقات خوبی رقم بخورد.

گفتنی است، در پایان این همایش تعداد ۱۰۰ نفر از افرادی که در طول سال با مجموعه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همکاری لازم را در زمینه کاهش تصادفات داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x