اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حوادث دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

راه شهدا، راه رسیدن به عزت، اقتدار و پیشرفت در همه زمینه هاست

راه شهدا، راه رسیدن به عزت، اقتدار و پیشرفت در همه زمینه هاست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان،  در پیامی فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

“بسم الرب شهدا و الصدیقین”

« دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. به جرأت می توان ادعا کرد که هیچ دورانی به اندازه دوران دفاع مقدس برای ما افتخار آفرین نبود چرا که در این دوران جوانانی که از جنگ سررشته ای نداشتند تنها برای رضای خدا و به پیروی از ولی امر خود و برای تحقق شعار «هیهات منّا الذله» امام حسین (ع) قیام کرده پا به میدان نبرد نهادند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی ایستادند و و از کیان این مرز و بوم دفاع کردند .

بی شک یکی از دستاورد های بزرگ دفاع مقدس را باید خودباوری دانست چرا که مردم ما در این دوران با اتکال به قدرت لایزال الهی و اعتمادبه نفس توانست، تار و پود اسارت وابستگی را از هم گسسته و دشمن تا دندان مسلح را با خواری و ذلت از کشور بیرون رانده و زمینه اقتدار ، پیشرفت و توسعه کشور را فراهم آورد.

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است که یک بار دیگر این حماسه درخشان و افتخارآمیز مورد بازخوانی قرار گیرد تا نسل جدید امروز جامعه بدانند که با تفکر اسلامی، انقلابی و روحیه جهادی می توان هر تجاوز و سلطه گری را شکست داد و اگر امروز به پیشرفت های بزرگ در زمینه های دفاعی، علمی و بین المللی دست یافته ایم به برکت ایثارگری و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

امروز همه مسئولان و عموم ملت مدیون ایثار و فداکاری حماسه آفرینان دفاع مقدس و صبر وپایداری خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و بنابراین، یاد شهدا باید همواره در جامعه زنده باشد زیرا راه شهیدان راه رسیدن به آرمانهای اسلامی، عزت، اقتدار، توسعه و پیشرفت در همه زمینه ها است.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و همه شهدایی که جان خود را برای این انقلاب فدا کردند فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی است را تبریک عرض نموده و اعلام می دارم که مجموعه فرماندهان و کارکنان انتظامی استان اصفهان هم امروز به عنوان پرچمداران حفظ نظم و امنیت کشور با همان صلابت و برخورداری از روحیه ایثار و شهادت طلبی و جهادی دوران دفاع مقدس آماده جانفشانی در راه حفظ امنیت مردم هستند و در ادامه دادن راه شهدا تا فراهم شدن ظهور منجی عالم بشریت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.»

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x