اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

عرضه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول ویژه دانشجویان

عرضه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول ویژه دانشجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح ویژه  سیم کارت دانشجو میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود.

با سپری شدن تدریجی ایام تعطیلات تحصیلی و نزدیک شدن به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور، همراه اول طرح های ویژه  «دانشجویان» را با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود آغاز کرد.

مزایای خریداری سیم کارت دانشجو

دانشجویان  می توانند با خریداری سیم کارت اعتباری دانشجو با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم های پیش رو را بیش از پیش بچشند.

سیم کارت دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم کارت های دانشجویی، جمعه های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود.

بسته خوش آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت ۶ ماهه یا به عبارتی ماهانه ۴ گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، ۴ هزار تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ  نیز برای سیم کارت های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت ۵G در کشور، همواره سعی دارد با حمایت از جوانان و دانشجویان، زمینه تحصیل عادلانه علم و دانش را فراهم آورد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x