اجتماعی اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر کل زندان های استان

دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مدیر کل زندان های استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه، با حضور در زندان مرکزی اصفهان با مدیر کل زندان‌های استان دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل قربانی در  دیدار با علیرضا بابایی مدیر کل زندان‌های استان اصفهان ضمن تاکید بر تجهیز و توسعه زیر ساخت های ارتباطی در زندان‌های استان گفت: مخابرات منطقه اصفهان آماده است در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور کمک به سهولت در ایجاد ارتباطات بین زندانیان و خانواده آنها، با همکاری سازمان زندان ها، زیرساختهای الکترونیکی و مخابراتی در زندانهای استان را در حد امکان گسترش دهد.

وی افزود: اهمیت استفاده و بهره گیری از ظرفیت شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات در همه زمینه ها، موضوعی است که در دنیای حاضر بر کسی پوشیده نیست و استفاده از این ظرفیت در ارتباط حوزه های نظارتی با زندان ها نیز می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

قربانی همچنین در این دیدار ، ضمن  دریافت گزارشی از مشکلات ارتباطی زندان و زندانیان، بر افزایش سطح همکاری های دو مجموعه و کاهش مشکلات ارتباطی زندان های استان تاکید کرد.

گفتنی است بازدید از کارگاه های آموزش مهارت و اشتغال زایی زندان از دیگر بخش های این دیدار بود.


لازم به ذکر است علیرضا بابایی مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در پایان این دیدار، از اقدامات مخابرات منطقه اصفهان در زمینه تامین زیرساختهای ارتباطی در زندان های استان قدردانی کرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x