آذربایجان غربی اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکترمحمود زاده : به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به مناطق مخابراتی هستیم

دکترمحمود زاده : به دنبال تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به مناطق مخابراتی هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران‌ در جریان سفر استانی خود به استان آذربایجان غربی گفت: یکی ازاهداف سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق برای تفویض اختیارات مدیریتی بیشتر به آن ها است.

دکتر ابراهیم محمود زاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران صبح امروز به همراه مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، دکتر فرقانی معاون توسعه منابع انسانی و مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در جریان سفری یک روزه وارد ارومیه در آذربایجان غربی شدند.
دکتر محمودزاده در تشریح دلایل و اهداف دیگر سفرهای استانی اظهار کرد: بررسی وضعیت تحقق شاخص ها، دیدار چهره به چهره با مدیران وثبت نظرات آن ها برای تصمیم گیری های کلان در شرکت مخابرات ایران است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: یکی از سیاست های آتی ما در شرکت مخابرات ایران این است که موانع مدیریتی و بروکراسی غیر ضروری اداری را در مناطق موفق مخابراتی کاهش یابد. 

دکتر محمودزاده همچنین ادامه داد: هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نظر دارد که با توجه به پتانسیل های مناطق مخابراتی برخی از اختیارات مدیریتی را به آن ها تفویض کنند.

وی اجرای این تصمیم را منوط به توانایی های مناطق مخابراتی دانست و تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف ا سفرهای استانی سنجش پتانسیل مناطق مخابراتی در همین راستا است.

او گفت: استعداد های نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران پراکنده است و ما به دنبال آن هستیم از همه این استعداد ها به طور کارامد استفاده شود و اینطور نباشد که این افراد و نظرات و تصمیماتشان نادیده گرفته شود. 

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین از بررسی دقیق عملکرد مناطق مخابراتی در قالب داشبورد های مدیریتی خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه با ابراز خشنودی از نگاه سازنده دولت جدید و وزیر ارتباطات در خصوص دغدغه های صنعت مخابرات و شرکت مخابرات ایران از تلاش برای همکاری حداکثری فی مابین شرکت مخابرات ایران با دولت خبر داد.

وی گفت: امیدواریم این همدلی و همراهی به رشد و بالندگی فراگیر ارتباطات در کشور منتهی شود. 

در ابتدای این نشست نیز نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن خیرمقدم به هیئت مدیران عالی رتبه شرکت مخابرات ایران گزارشی از وضعیت مخابرات منطقه آذربایجان غربی را در خصوص شاخصها و چالشهای حوزه های مختلف ارائه کرد.

در خلال این گزارش دکتر محمود زاده و مهندس یافتیان نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود وتحقق شاخص های مخابراتی مخابرات منطقه آذربایجان غربی بیان داشتند.

همچنین در این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تمام مدیران ادارات شهرستانی مخابرات منطقه آذربایجان غربی و همچنین مدیران ستادی به گفت و گو پرداخت.

تلاش حداکثری در جهت رفع حقوق قانونی ایثارگران

هیئت مدیران عالی شرکت مخابرات ایران در پایان این سفر یک روزه در جریان دو دیدار جداگانه با جمعی از بازنشستگان و ایثارگران مخابرات منطقه آذربایجان غربی دیدار کردند و به نقطه نظرات و مطالبات ایثارگران گوش فرا دادند ورئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز در این خصوص اعلام کرد تلاش حداکثری در جهت رفع حقوق قانونی ایثارگران در دستور کار هیئت مدیره شرکت است.

وی همچنین گفت: تکریم ایثارگران از سیاست های قطعی و وظیفه تمام مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران است.

بازنشتگان را سرمایه های بی بدیل شرکت مخابرات ایران

در ادامه این سفر استانی، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با نماینده کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی نیز دیدار کرد. 

نماینده کانون بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان غربی در دیدار با دکتر محمودزاده دغدغه های کانون بازنشستگان مخابرات این منطقه را تشریح کرد.

در این دیدارهای صمیمی، دکتر محمودزاده بازنشتگان را سرمایه های بی بدیل شرکت مخابرات ایران دانست وعنوان کرد : راهکارهای عملیاتی متعددی در جهت رفع مشکلات این قشر ارزشمند ارائه ودر حال نهایی شدن است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x