اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

سازمان برنامه و بودجه دولت سابق ۲۵ درصد حق الزحمه ناظرین انتخابات شوراها را نداد

سازمان برنامه و بودجه دولت سابق ۲۵ درصد حق الزحمه ناظرین انتخابات شوراها را نداد

پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور از عدم پرداخت ۲۵ درصد بودجه و اعتبار حق الزحمه ناظرین این انتخابات از سوی سازمان برنامه و بودجه دولت سابق انتقاد کرد و گفت: نامه‌نگاری برای رفع این مشکل صورت گرفته که بزودی مشکل رفع می‌شود.

سید حمیدرضا کاظمی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور درباره عدم پرداخت حق‌الزحمه ناظرین انتخابات شوراها اظهار داشت: متأسفانه سازمان مدیریت دولت سابق در مجموع ۲۵ درصد حق‌الزحمه ناظرین شوراها را تخصیص نداده در حالیکه مابقی آن را تخصیص داده بود اما با توجه به ۱۱۰ هزار ناظر و بازرس در سراسر کشور این عدم پرداخت اعتبار و بودجه مشکلاتی ایجاد کرده بود.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از طریق سازمان مدیریت دولت فعلی در حال پیگیری این موضوع است و بنا دارد تا ۲۵ درصد بودجه و اعتبار باقیمانده را دریافت کرده و بتواند حق‌الزحمه ناظرین شوراها را پرداخت کند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور با تأکید براینکه تاکنون چندین نامه از سوی این هیأت به آقای میرکاظمی رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین آقای وحیدی وزیر کشور ارسال شده است، اظهار داشت: دولتمردان جدید قول‌هایی درباره پرداخت اعتبار باقیمانده داده‌اند و منتظریم هرچه سریع‌تر این موضوع تخصیص پیدا کند.

کاظمی با بیان اینکه امیدواریم در اصلاح قانون انتخابات شوراها موضوع نظارت بر این انتخابات هم تعیین تکلیف شود، گفت: امیدوارم این موضوع هرچه سریع‌تر در صحن علنی مجلس تعیین تکلیف شود تا بتوانیم نظارت مستمری را برعملکرد شوراها در سطح کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x