اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف انبار دپوی کالای قاچاق دراصفهان

کشف انبار دپوی کالای قاچاق دراصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی طی بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات محموله ای بزرگ از لوازم  التحریر ، لوازم بهداشتی و کمپوت آناناس خارجی کشف شد که بررسی ها و استعلام های صورت گرفته نشان داد همه این کالاها فاقد هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی هستند و به صورت قاچاق تهیه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه وزن مجموع محموله های قاچاق مکشوفه بالغ بر ۸تُن بود اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ها را ۳۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند.

این مقام انتظامی  عنوان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقلام مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و مالک آنها نیز به منظور رسیدگی به تخلف خود تحویل مرجع قضائی شد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x