اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری لیدر و ۵ عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان

دستگیری لیدر و ۵ عضو یک شرکت هرمی خارجی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ ” حسین تُرکیان” بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای مرحله سوم طرح مبارزه با شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیر مجاز با اشرافیت و هوشمندی خود دریافتند فردی در شهر اصفهان اقدام به عضو گیری برای یک شرکت هرمی خارجی می کند.

وی افزود: بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی وی که یکی از لیدرهای اصلی شرکت مذور بود را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد چندین نفر را وارد شرکت کرده و بابت این کار مبالغی را به عنوان سود و پورسانت از شرکت مذکور دریافت کرده است.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: در ادامه با اعترافات متهم ۵ نفر از اعضای این شرکت دستگیر  و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری اسناد و مدارک با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه فعالیت در شرکت های هرمی علاوه بر اینکه جرم است باعث بروز ضرر و زیان برای اعضای این شرکت ها می شود خاطر نشان کرد: وعده پرداخت سود های کلان و پورسانتهای بالا بابت معرفی زیر مجموعه از سوی لیدر های شرکت,  باعث طمع اعضاء جدید شده وآنها را به گرداب این شرکت می کشاند اما غافل از اینکه این وعده ها پوچ و تهی بوده و عاقبت این تنها لیدرها و سرشاخه ها هستند که سود بالا می رسند و زیر مجموعه ها سرمایه های خود را از دست می دهند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x