اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جلسه محوری مخابرات شهرستان ها به میزبانی خوانسار برگزار شد

جلسه محوری مخابرات شهرستان ها به میزبانی خوانسار برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جلسه محوری مخابرات شهرستان ها با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان،جمعی از معاونین این مجموعه و روسای ادارات شهرستان ها، روز دوشنبه – ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰-به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان خوانسار برگزار شد.


مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با اشاره به لزوم پایش و سنجش دائمی عملکرد حوزه های مختلف گفت: قطعا نقد و بررسی نحوه عملکرد قسمت های مختلف علی الخصوص شهرستان ها، تاثیر بسزایی در پیشرفت روند کاری درون حوزه ای و استانی خواهد داشت و سلسله جلسات محوری شهرستان ها نیز با همین هدف برگزار می شود.

اسماعیل قربانی افزایش رضایت مشترکین و شهروندان از سرویس های مخابراتی را در گرو عملکرد صحیح کارکنان دانست و اذعان کرد: ماحصل حرکت جهادی کارکنان در قسمت های مختلف قطعا در افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و همچنین ارتقای کیفیت ارائه سرویس ها نمود خواهد داشت و این حرکت مقدمه پیشرفت روزافزون مخابرات را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی شهرستان خوانسار ارائه شد و حضار به نقد و بررسی مشکلات پیش روی توسعه مخابراتی در سطح شهرستان های استان پرداختند.

لازم به ذکر است مدیر مخابرات منطقه اصفهان پس از این جلسه با حضور در اداره مخابرات این شهرستان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف، از نزدیک با همکاران شاغل در این بخش ها دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x