اجتماعی استان اصفهان اقتصادی چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ارسال کمک‌های مومنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

ارسال کمک‌های مومنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

ارسال کمک‌های مومنانه نیروی هوایی ارتش به سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارسال کمک‌های مومنانه و محموله‌های غذایی و دارویی این نیرو به سیستان و بلوچستان خبر داد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از ارسال کمک‌های مومنانه و محموله‌های غذایی و دارویی توسط دو فروند بوئینگ ۷۴۷ و سی ۱۳۰ نیروی هوایی ارتش به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی در حاشیه ارسال کمک‌های مومنانه به سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌های مومنانه کارکنان نیروی هوایی ارتش و بسته‌های هلال احمر توسط یک فروند هواپیمای پهن پیکر بوئینگ ۷۴۷ و یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ برای مردم شریف این استان ارسال می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه تانکرهای آب، مواد غذایی، مواد بهداشتی، دارو و دیگر اقلام مورد نیاز، محتوای این محموله‌ها را تشکیل می دهد، افزود: ان‌شالله در سریع‌ترین زمان ممکن این محموله‌ها به فرودگاه کنارک رسیده و از این طریق در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه قطعاً اینگونه کمک‌ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: امروز بخشی از ظرفیت اداره بهداشت و درمان ما در پایگاه چابهار مستقر شده و در حوزه امدادرسانی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان انجام وظیفه می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به توانمندی ناوگان هوایی در ارسال محموله‌های در نظر گرفته شده برای مناطق مورد نیاز کشور، گفت: نیروی هوایی از ظرفیت قابل‌توجهی در حوزه ترابری برخوردار است و این توان را در اختیار گذاشته که هرگونه کمکی که از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای مردم کشور در نظر گرفته می‌شود را به سرعت و در کمترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x