اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته هشتم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته هشتم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.

کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.

گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای “مردی به نام اوه” ، “مدیریت شبکه های بی سیم” و “خورشید مشرق؛ امام رضا” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

“مردی به نام اوه”: داستان مردی به نام اوه زندگی پیرمرد ۵۹ ساله ای را به تصویر کشیده است که به علت کهولت سن از محل کارش اخراج شده و چند سالی است به عنوان مدیر محله تمام فعالیت های محله را زیر نظر دارد تا همه چیز به نحو احسن پیش برود. همسایه ها این پیرمرد را به عنوان یک مرد خشن و عبوس می شناسند چرا که همیشه اوه با همسایه ها به دلیل رعایت نکردن نظم و یا آوردن ماشین اضافه داخل محل بحث می کند. اما کسی از سرنوشت و زندگی اوه، این پیرمرد خسته و عبوس خبر ندارد…

” کتاب CWNA مدیریت شبکه‌های بی‌سیم “: این کتاب شامل مباحث آشنایی و طراحی حرفه ای شبکه های  بیسیم، اصول پایه فرکانس رادیویی، آنتن ها و تجهیزات جانبی، امنیت شبکه های بیسیم، آمادگی جهت شرکت در امتحان رسمی و … میباشد.

خورشید مشرق؛ امام رضا(ع)“: عباس عطاری کرمانی در کتاب حاضر با بیان فشرده ای از زندگانی امام رضا (ع)، به بررسی واقعه ی تاریخی ولایت عهدی ایشان و فعالیت های شیعیان در آن دوره می پردازد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه کتابخانه   (library.tce.ir) مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۳۳۲۴۵۲۳۰_۳۳۲۴۵۲۵۰

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x