اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد مخابرات اصفهان

برگزاری جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد مخابرات اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه های مخابرات منطقه اصفهان با حضور مدیر منطقه و مدیران و رؤسای این مجموعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مدیر مخابرات منطقه اصفهان ضمن تشکر از زحمات مدیران و پرسنل مخابرات در راستای حضور مؤثر و عملیاتی در برقراری ارتباطات پایدار در طول زمان انتخابات، گفت: در انتخابات اخیر بحمدالله شاهد درخشش دوباره مخابرات در تامین زیرساختهای ارتباطی جهت برگزاری فرآیند انتخابات بودیم و حقیقتا حضور پر شور هم استانی های عزیز خستگی چند ماهه ما و همه پرسنل را رفع کرد.


اسماعیل قربانی با تاکید بر بسیج همه نیروها برای تحقق سیاست های بالادستی شرکت افزود: همه کارکنان مخابرات استان از صدر تا ذیل، اعم از بخش های فنی و اداری باید با حرکت جهادی خود، تمام همت خود را در راستای تحقق اهداف سازمانی به کار ببندند تا مجموعه مخابرات منطقه در سال جاری به آنچه شأن و منزلت حقیقی آن است؛ برسد.


وی با اشاره به برنامه مخابرات منطقه اصفهان برای توسعه فنی در سال جاری بیان کرد: با توجه به افزایش درخواست اینترنت در سال‌های اخیر و بالاخص بعد از شیوع کرونا، مخابرات منطقه اصفهان برنامه‌های بلند مدت زیادی در راستای تقویت شبکه‌های تلفن ثابت و سیار دارد که ان شاء الله در سال جاری در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین عزیز اجرایی خواهد شد.


قربانی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با تلاش همه همکاران و همدلی و همکاری نهادهای حاکمیتی استان، شاهد جهش قابل توجه توسعه‌ای در زمینه مخابرات در استان اصفهان -به‌عنوان یکی از استان‌های تاثیرگذار در کشور- باشیم.


گفتنی است در ادامه این جلسه، حضار به بحث و تبادل نظر درباره آخرین وضعیت مخابراتی استان پرداختند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x