اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

اهداء ۱۰۰۰ عدد مودم در قالب کمک های مومنانه از طرف بسیج مخابرات اصفهان به مددجویان کمیته امداد رحمت الله علیه

اهداء ۱۰۰۰ عدد مودم در قالب کمک های مومنانه از طرف بسیج مخابرات اصفهان به مددجویان کمیته امداد رحمت الله علیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، مخابرات منطقه اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی، تعامل و همکاری با سازمانها و مشارکت در امور خیرخواهانه و همچنین توجه لازم به ارتقاء سطح آموزشی با عنایت به شرایط ناشی از بیماری کرونا که ارائه آموزش ها به صورت مجازی را اجتناب ناپذیر نموده بمنظور مساعدت و رفع برخی تنگ ناهای آموزشی قشر کم درآمد جامعه با همکاری پایگاه بسیج مخابرات مبادرت به تهیه و تدارک تعدادی مودم نموده که در مراسمی نمادین این کمک ها تحویل نهاد محترم کمیته امداد امام (ره) گردید.

این مراسم معنوی که با اهداء ۱۰۰۰ عدد مودم به همراه ۶ ماه اینترنت رایگان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه در محل سالن کوثر مخابرات برگزار گردید.

این مراسم با حضور مهندس اسماعیل قربانی ، مدیر مخابرات منطقه اصفهان و کریم زارع مدیر کل کمیته امداد استان ، و فرماندهان بسیج کارکنان شهید رجایی و شهید آوینی ، و رامین خمسه فرمانده پایگاه بسیج مخابرات منطقه اصفهان،و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این جلسه خمسه فرمانده پایگاه بسیج مخابرات ضمن بیاناتی از مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: به اعتقاد من ذکر مستحبی بعد از نماز ، کار فرهنگی و جهادی در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: از مهندس اسماعیل قربانی مدیر عامل شرکت مخابرات و تمامی فرماندهان بسیج و کارکنان مخابرات که در این امر خیر کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم.

همچنین از کمک های مومنانه بسیجیان و کارکنان مخابرات که هزینه های این کمک ها را متقبل شده بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

این کمک های مومنانه مشترک با کمیته امداد انجام شد.وی ادامه داد: بخشی از هزینه های این مودم ها را همکاران شرکت مخابرات خود تقبل کردند که در این امر خیر سهیم باشند.

وی ادامه داد: بهترین ظرفیت مخابرات در امر کمک های مومنانه به پیشنهاد دوستان و همکاری مدیر مخابرات استان تحویل مودم رایگان به مددجویان بود که در این اقدام ۱۰۰۰ مودم آماده و تحویل مدد جویان کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه شد.

انشا الله دیگر ادارات نیز بر حسب عملکرد خود بتوانند در این امر خیر سهیم شوند. در این زمینه از مهندس قربانی و معاونین ایشان و فرماندهان عزیز که در این امر خداپسندانه کمک کردند تشکر می نمایم.

سپس مهندس قربانی در ارتباط با انتخابات و حضور در انتخابات پرشور و صحبت امام که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر و حضور حداکثری مردم و اثبات آن صحبت نمودند.

مهندس اسماعیل قربانی با تاکید بر اسلامیت نظام و انتخابات انشاالله حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: . تمام کشورها به نوعی جمهوری دارند و برای مدیریت جامعه از این  ظرفیت استفاده می کنند.

باید بدانیم هر ملتی برای داشتن دولت قوی باید در مجامع بین المللی پر قدرت شرکت کند و با  حضور پررنگ مردم و حمایت از دولت منتخب را به رخ جهانیان بکشند.

در سال های گذشته این اتفاق در کشور ایجاد شد و مردم ثابت کردند  باحضور خود ازدولت حمایت خواهند کرد.پس از شکل گیری اسلام صهیونیست و به نوعی یهودیت مانع رشد و تفکر شیعه و اسلام و نام محمدی(ص) در طی این سالها شد.

با شکل گیری انقلاب اسلامی احساس خطر کردند، در این راستا، اگر حکومت اسلامی موفق باشد الگویی برای کشور اسلامی می باشد.

وی در پایان گفت: اکید اسلام در انتخابات برای گام مهم و موثر در تشکیل حکومت مهدوی می باشد، و تلاش ما بر این است تمام ظرفیت های کشور برای گسترش اسلام در سطح منطقه و دنیا از آن استفاده کنند، 

با توجه به  اقداماتی که در راستای اطلاع رسانی از طریق بسیج در ادارات و اصحاب رسانه است باید انجام  گیرد، و شاهد انتخابات پرشور و حضور حداکثری در جامعه خواهیم بود،

همه مردم  می توانند روز ۲۸ خرداد را روزی رقم بزنند که در تاریخ به ثبت برسد.

این مراسم با حضور دو نفر از مددجویان ، کمیته به صورت ویدئو کنفرانس از شهرستان شهرضا و دیگری از شهر اصفهان ، به صورت نمادین اجرا شد و مودم های اهدایی به این خانواده ها هدیه داده شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x