اجتماعی استان تصاویر جنوب شرق شمال غرب مرکزی

سود هر سهم همراه اول،۲۲۵۸ ریال اعلام شد

پایگاه خبری احوال نیوز، به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با حضور ۹۰٫۹ درصدی سهامداران در سالن اجتماعات برج ستاره ونک تهران برگزار و گزارش های هیأت مدیره، حسابرس و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ استماع و درباره سود تقسیمی تصمیم گیری و نهایتا هم سود هر سهم به ۲۲۵۸ ریال اعلام شد.

گزارش عملکرد سالیانه همراه اول با تمرکز بر بخش‌های استراتژیک در حضور صاحبان سهام قرائت و پیشگامی اپراتور اول در حوزه هوشمندسازی با تکیه بر مستندات آماری اعلام شد.

در این مراسم مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت های سال گذشته شرکت ارتباطات سیار ایران، ضمن ابراز خشنودی از کسب رتبه یک در بهره وری کل عوامل و بازده فروش در گروه ارتباطات مخابرات در بیست و سومین رتبه بندی شرکت های برتر ایران اظهار کرد: همراه اول همچنین توانست تندیس های جایزه ملی تعالی سازمانی و جایزه ملی مدیریت مالی را در سال گذشته کسب کند.

وی به اهم اقدامات صورت گرفته اپراتور اول تلفن همراه در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مدیریت بالانس ترافیک برای ارائه بهترین تجربه به مشتری در ایام کرونا و برقراری قرنطینه و ارائه خدمت به ستاد ملی کرونا با سرشماره ۴۰۳۰ بخشی از اقدامات بود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین از رشد چندین برابری و بعضا تا ۱۰ برابری استفاده از برنامه های کابردی داخلی خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه سرویس به تقاضای بیش از دو برابری از سمت مشتریان و ایجاد بستر امن برای سازمان ها، موسسات، دانشگاه ها برای برگزاری جلسات و کلاس های مجازی بخشی از کارهایی بود که در این دوران صورت گرفت.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x