اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

شاهین ملک زاده : کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی شب و روز نمی شناسند

شاهین ملک زاده : کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی شب و روز نمی شناسند

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان: شاهین ملک زاده : کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی شب و روز نمی شناسند

کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در بخش پاسخگویی، در کلیه ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم استان اصفهان هستند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در گفتگو با برنامه رادیویی در بارگاه ملکوت با اعلام این مطلب گفت: همکاران ما در مخابرات منطقه اصفهان در بخش های مختلف فنی و پاسخگویی، در تمام شرایط مختلف و در کلیه ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم عزیز استان پهناور اصفهان هستند.

شاهین ملک زاده که در جمع کارکنان مرکز پاسخگویی ۱۱۸ و ۲۰۲۰ مخابرات استان سخن می گفت با اشاره به فضای کاری این مراکز اظهار کرد: در هر ساعت از شبانه روز، زمانی که نیاز به دریافت یک شماره تلفن داشته باشید به راحتی با شماره گیری شماره ۱۱۸  به مرکز اپراتور این اپراتور در اصفهان متصل می شوید و همکاران خدوم ما، اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهند که البته حجم کاری در ساعات پر ترافیک بیشتر از ساعات دیگر است.

وی افزود: ماهیت کاری همکاران ما تابع شرایط زمانی و مکانی نیست و هم اکنون شاهد هستیم که علی رغم شرایط خاص و فضای ویژه ماه مبارک رمضان، همکاران ما با زبان روزه در کلیه ساعات شبانه روز این ماه عزیز مشغول خدمتگزاری و پاسخگویی به اقشار مختلف مردم استان هستند و در راه خدمت به هم استانی های عزیز سر از پا نمی شناسند.

ملک زاده با تشریح حیطه کاری مراکز پاسخگویی تلفنی مخابرات استان عنوان کرد: در مرکز پاسخگویی ۱۱۸ در واقع اطلاعات مربوط به تلفن های ثابت وجود دارد که اپراتور های این بخش پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم استان در این زمینه هستند و در مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ نیز کلیه خدمات مربوط به اینترنت پر سرعت مخابرات منطقه اصفهان در کلیه ساعات شبانه روز ارائه می شود‌.

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: ما همچنین در مخابرات همکارانی داریم که در قسمت های مختلف فنی به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند و برقراری ارتباطات ثابت و سیار مرهون تلاشهای آنهاست؛ که البته همواره در پشت صحنه مشغول به کارند و با مردم به صورت رو در رو مواجه نیستند.

شاهین ملک زاده در پایان گفت: ما با کمال میل شرایط شغلی خود را با وجود تمام سختی های آن پذیرفته ایم و همواره طعم شیرین خدمت به مردم عزیز، تلخی های موجود در کار را برای ما به شیرینی مبدل می کند.

کد خبر ۶۰۸۰۲۷

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x