اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان از اعطای مرخصی به زندانیان ویژه ایام مبارک رمضان خبر داد

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان از اعطای مرخصی به زندانیان ویژه ایام مبارک رمضان خبر داد

رییس کل دادگستری استان اصفهان : «اعطای مرخصی ویژه ایام ماه مبارک رمضان به زندانیان استان»

اولین جلسه کارگروه کاهش جمعیت زندانیان استان در سال جاری، با حضور دادستان های سراسر استان  به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: محمدرضا حبیبی، رییس کل دادگستری استان اصفهان در این جلسه بر اجرای دقیق بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری زندان هاست و بر همین اساس ریاست محترم قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط در ایام ماه مبارک رمضان را در دستور کار قرار داده اند و ضروریست قضات محترم اهتمام ویژه جهت بهره مندی حداکثری از این بخشنامه و اجرای مفاد آن را بعمل آورند.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه حتی زندانیانی که به تازگی از مرخصی استفاده و به زندان بازگشته اند نیز می توانند مشمول آن قرار گیرند.

ایشان خاطرنشان ساخت: دادستان ها و قضات محترم سراسر استان همچنین دستورالعمل دادستانی کل کشور مبنی بر بکارگیری محکومان و زندانیان واجد شرایط را در دستگاه های مصرحه در این دستورالعمل را با همکاری مسؤولان و مدیران کل دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار خواهند داد.

گفتنی است در این جلسه بر بازدید مستمر قضات از زندان ها جهت بررسی پرونده های زندانیان، دقت و نظارت بر صدور قرارهای منتهی به بازداشت و سایر موارد مهم در راستای کاهش و کنترل جمعیت کیفری زندان ها مورد تأکید قرار گرفت.

کد خبر ۶۰۸۰

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x