اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت است/ آنچه از ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد

گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت است/ آنچه از ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد

محسن رضایی: اظهارات ظریف درباره دیدار سردار سلیمانی و پوتین با واقعیت انطباق ندارد

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود نوشت: گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری احوال نیوز ، از تسنیم، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به  فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه واکنش نشان داد. 

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس نوشت: مردانِ میدان و مردانِ دیپلماسی هر دو می توانند فرزندان غیور ایران باشند. آقای ظریف بیش از هر سیاستمدار دیگری ناظر به نقش بی بدیل حاج قاسم  در پیشبرد استراتژی های ایران در مذاکرات مختلف بوده و عجیب است که ایشان حالا منکر حقیقتی شده که خود بیش از هر کسی بر آن واقف است.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرده است:  گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از  آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد.

وی ادامه داده است:  بارها گفته ام خطر اصلی زمانی است که نفوذی های بیگانه به بازیگران سیاسی وصل شوند و بازیگران سیاسی نیز برای اهداف خود از دولتمردان سواستفاده کنند.

کد خبر ۶۰۸۰

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x