اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی هرمزگان یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

علی سلیمی نظریه پرداز : دانشمندان عجیب و فریب کار به اصطلاح هسته ای تروریست های آمریکایی از زندگی و امکانات خوبی برخوردارند اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند

علی سلیمی نظریه پرداز : دانشمندان عجیب و فریب کار به اصظلاح هسته ای تروریست های آمریکایی از زندگی و امکانات خوبی برخوردارند اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، علی سلیمی ، نظریه پرداز علم انفجار بمب اتم و درغگویی ابرقدرتها به خصوص دولت تروریست آمریکا ، به خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، گفت: یک موضوع بسیار مهم که نشان می دهد موضوع سلاح هسته ای و انرژی هسته ای یک بازی کثیف سیاسی است و در حقیقت چیزی به عنوان سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد این است که در طی ۱۵ سال اخیر بارها و بارها تعدادی از دانشمندان به اصطلاح اتمی امریکا به روسای جمهور آمریکا نامه نوشته اند و درخواست کرده اند که دولت آمریکا توافق هسته ای با ایران را امضا کند و به طور پیوسته و مستمر این قرارداد را ادامه دهد.

چه عاملی باعث شد که تعدادی دانشمند اتمی چنین درخواستی از دولت تروریست آمریکا بکنند. علت نگرانی انها چیست؟

این عامل چیزی نیست جز اینکه منافع این به اصطلاح دانشمندان درخطر است. در واقع همه انسانها وقتی منافعشان در خطر قرار بگیرد واکنش نشان می دهند. مثلا” کارگران در تغییرات کارخانه ها و تعدیل نیرو , کشاورزان در کاهش بارندگی و بروز خشکسالی و تجار در رکود بازار و کاهش قدرت خرید مردم .

اصولا” سیاست مداران و دولت مردان به دانشمندان به عنوان ابزاری نگاه می کنند که باید در راستای منافع آنها عمل کنند و هیچ نقشی در سیاستها و تصمیم گیری ها ندارند.

سیاست مداران آنقدر مغرور و از خود راضی هستند که به کسی اجازه اظهار نظر نمی دهند و جز نظر و دیدگاه خودشان نظر و دیدگاه هیچ شخص یا گروه دیگری را قبول ندارند و اصلا” دانشمند هسته ای آمریکا از کجا می داند ایران کجاست و در صنعت هسته ای چه وضعیتی دارد؟

در هر اداره , سازمان یا شرکتهای صنعتی کارفرمایان و مدیران از اینکه کارکنان شان یک دست و متحد باشند نه تنها خوششان نمی آید بلکه از این موضوع واهمه دارند چون یک دستی نیروها می تواند به روند کار لطمه بزند و با تحت فشار قرار دادن کارفرما تقاضای حقوق بیشتر نمایند. بنا بر این همیشه کلی هزینه می کنند تا بین نیروها تفرقه بیندازند و حتی هنگام استخدام نیروها افرادی را نیز استخدام می کنند تا بتوانند جو خفقان و ترس ایجاد کنند.

این افراد در سازمانی که کار می کنند به گونه ای عمل می کنند که همیشه یک جو بی اعتمادی بین نیروهای آن سازمان حاکم شود و کارفرمایان و مدیران هوای این افراد را دارند و حقوق و مزایای خوبی به آنها می دهند و تا زمانی که بتوانند جو خفقان و بی اعتمادی را در سیستم حفظ کنند از حمایت کارفرمایان و مدیران و حقوق و مزایای عالی برخوردارند واگر زمانی نتوانند این فضا را حفظ کنند بی ارزش می شوند ودیگر به آنها حقوق و مزایای عالی نمی دهند.

در مورد دانشمندان هسته ای موضوع مشابه ای بر قرار است. دولت آمریکا افرادی را به عنوان دانشمند اتمی استخدام نموده که کار آنها این است که یک ژست عجیب وغریب به خود بگیرند و موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای , کوانتوم و …. را واقعی جلوه دهند و ترس و وحشت از بمب اتم و دیگر موضوعات دروغین را پیوسته در دنیا ایجاد کنند.

یکی ابروی پرپشت می گذارد و هنگام مطالعه با دست ابروهایش را بالا می آورد. یکی جلوی تخته سیاه می ایستد و در پشت سرش بر روی تخته سیاه چند عبارت و معادله ریاضی نوشته وبجای نمادهای متداول ریاضی از حروف پیچ و خم دار یونانی استفاده می کند تا موضوع را پیچیده تر و با ابهت تر نشان دهد.

دیگری با یک قیافه کج و معوج و با حالت عصبی حود را در حال مطالعه و انجام محاسبات پیچیده نشان می دهد.

عده ای هم قیافه متفکرانه ای به خود گرفته اند و خود را مشغول کار با دستگاه های عجیب و غریب نشان میدهند.

این دانشمندان عجیب و غریب و فریب کار از زندگی و امکانات خوبی برخوردار هستند. حال اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند و دولت آمریکا دیگر به آنها بهایی نمی دهد و از زندگی و مزایای عالی محروم می شوند و چون هیچ کاری بلد نیستند باید بروند در مکانهای عمومی مثل بازار و ترمینال ها کفش مردم را واکس بزنند تا لقمه نانی گیرشان بیاید.

پس دانشمندان هسته ای آمریکا نگران منافع خود و زندگی راحت و مفت خوریشان هستند نه نگران امنیت جهان.

در ضمن این موضوع نیز درخور تامل و فکر است که چرا دانشمندان به اصطلاح هسته ای روسی ، چینی ، هندی ، پاکستانی ، آفر یقای جنوبی و سایر کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و بی خیال موضوع هستند.

با تشکر از علی سلیمی از نظریه پردازان بمب اتمی ، و از شهروندان خوب کشورمان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x