اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ حسین ترکیان : کشف ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از مخفیگاه ۴ مالخر

سرهنگ حسین ترکیان : کشف ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از مخفیگاه ۴ مالخر

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان گوشی تلفن همراه و کشف ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه ۴ مالخر این پرونده خبر داد.

سرهنگ” حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت هایی با روش کیف زنی، کیف قاپی و جیب بری که در روزهای شلوغ پایانی سال رخ داده بود ،طرحی ویژه به منظور شناسایی و دستگیری عاملان این گونه سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام اقدامات علمی و پلیسی و رصد هوشمندانه مجرمان سابقه دار از فعالیت اعضای باندی ۴ نفره در زمینه سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان به روش کیف قاپی، کیف زنی و جیب بری مطلع شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: سرانجام با تلاش کارآگاهان مخفیگاه متهمان در یکی از محله های حاشیه ای شهر اصفهان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی هر۴ نفر دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند تصریح کرد: با راهنمایی سارقان، مالخرهای این پرونده که ۴ نفر بودند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنان ۲۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کسانی که امنیت و آرامش مردم را برهم زده و به حقوق و اموال آنان تعدی کنند از دست پلیس مقتدر در امان نخواهند بود و باید بدانند که دیر یا زود دستگیر و به دست قانون سپرده می شوند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x