اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری کارگاه های آموزشی- توجیهی پیشگیری از خشونت ویژه دستگاه های اجرائی در شهرستان پایلوت

برگزاری کارگاه های آموزشی- توجیهی پیشگیری از خشونت ویژه دستگاه های اجرائی در شهرستان پایلوت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، اگر تا همین چند وقت پیش سخن از اعتیاد و طلاق و …  به عنوان مهّم‌ترین آسیب‌های اجتماعی کشور در میان بود اخیراً کارشناسان معتقدند خشونت و انواع آن در صدر آسیب‌های اجتماعی در کشور قرار گرفته است.  در حال حاضر موضوع خشونت و تلاش برای پیشگیری و کاهش آن به عنوان یکی از آسیب های اصلی کشور از دغدغه مدیران و مسئولان دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی شده است.

سید رضا سجودی ، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان در راستای اجرای برنامه عملی تلفیقی پیشگیری از خشونت اقدام به برگزاری کارگاه های مهارتی شناخت مفاهیم و مشتقات خشونت، کنترل خشم، راه های کنترل خشم فردی و خشونت در جامعه، روش های ارتقاء صبر و بردباری میان افراد همچنین نقش دستگاه ها در کاهش خشونت و شناخت نقش افراد به عنوان نمایندگان دستگاه ها در کنترل مصادیق خشونت در محیط کاری و مضامین آموزشی دیگر با همین موضوع ویژه نمایندگان دستگاه های دولتی در شهرستان پایلوت این برنامه (فلاورجان) برگزار نمود. این کارگاه ها با همکاری فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

نازیلا انصاری پور

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x